بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 11 August 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

استیلی روی نیمکت ملوانی ها نشست


گروه ورزش:حمید استیلی در لیگ برتر پانزدهم روی نیمکت ملوان بندر انزلی می نشیند.

به گزارش بولتن نیوز؛در حالی که خبرنگاران بولتن نیوز از انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید ملوانی ها خبر داده بودند این اتفاق تایید شد و سرمربی سابق راه آهن و پرسپولیس جای امیر قلعه نویی را در ملوان گرفت.

استیلی که قراردادی یک ساله را با انزلی چی ها امضا کرده است احتمالا در این تیم جواد زرینچه را هم به عنوان دستیار خواهد داشت.البته هنوز زرینچه برای حضور در انزلی جواب مثبت نداده است.

امضاي قرارداد باشگاه شهر باران با بازيکنان فصل جديد خود     

باشگاه شهر باران امروز با بازیکنان فصل جدید خود درآخرین روز فصل نقل وانتقالات لیگ دسته اول فوتبال کشور قرارداد بست.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما باشگاه شهرباران درآخرین روز فصل نقل وانتقالات لیگ دسته اول فوتبال کشورجام آزادگان امروز با علیرضا نظیف کار بازیکن فصل گذشته مس کرمان ، فرزاد زارعی و سهیل حسن قلی بازیکنان فصل گذشته کاسپین قزوین ،فرید فلاحی بازیکن فصل گذشته ماشین سازی تبریز، محمدجعفری ،رضاالماسخاله واشکان توانا بازیکنان فصل گذشته سپیدرود رشت ،مهدی ودادی بازیکن فصل گذشته استقلال اهواز ، آرمین منفرددوست از تیم فجرشهید سپاسی شیراز ،حافظ یعقوبی از تیم امید ملوان و محمدطالبی مامودان بازیکن آزاد و بهنام عسکرخانی ، محمدرستمی لیچاهی، هادی سهرابی ، حمید خدابنده لو ، سعید مرتضوی، حسن گوهری ، میلاد قربانزاده کلنگستانی ، مجتبی فرزام پور ، محسن نجفی ، سعید طالبی ماموران ، محمدرضا مهدیزاده کاسانی ، صالح نوروز پور ، مهیار نوری جوبنی ، میلادپورقلی ، رضاغلامپور وامیررضاغمناک بازیکنان فصل گذشته خود قرارداد بست.

مسوولان این باشگاه اعلام کردند: سرمربی این تیم نیز تا چندروز آینده مشخص می شود.
تیم فوتبال شهر باران یا همان داماش فصل گذشته در ایستگاه نخست فصل جدید لیگ دسته اول 26مرداد درتهران به مصاف پیکان می رود.
تیم فوتبال شهرباران یا همان داماش گیلان فصل گذشته با 27 امتیاز در مکان ششم جدول 12 تیمی گروه دوم قرار گرفته بود.

تیم فوتبال شهرباران درسال 1362با نام استقلال رشت شکل گرفت.
در32سال گذشته این تیم به ترتیب با نام های استقلال رشت ،استقلال شهرداری رشت ، پگاه گیلان وداماش گیلان در مسابقات لیگ دسته اول ولیگ برتر فوتبال ایران حضور داشت.
سید علی افتخاری ، امید هرندی، هادی طباطبایی ، افشین ناظمی ، بهزاد داداش زاده ، علیرضا جهانبخش ، محمدرضا مهدوی ، افشن چاووشی و حسین ابراهیمی از بازیکنان سرشناس این تیم رشتی در چند سال گذشته هستند.

این تیم با نام پگاه گیلان نائب قهرمانی جام حذفی فوتبال را درکارنامه دارد.

60 درصد ظرفیت هتل‌های گیلان خالی است

مدیرعامل جامعه هتل‌داران گیلان از وجود 10 هزار تخت در تاسیسات اقامتی استان خبر داد و گفت: 60 درصد از ظرفیت هتل‌های گیلان در فصل گردشگری خالی است.

جواد عباسی در جلسه بررسی وضعیت هتل‌ها و تالارهای شرق گیلان اظهار کرد: تعداد 110 هتل با 6 هزار اتاق و 10 هزار تخت در استان وجود دارد.

وی بر ساماندهی پذیرش مسافران توسط هتلداران در گیلان تاکید کرد و افزود: امسال در فصل گردشگری 40 درصد از ظرفیت هتل‌های استان پر است و 60 درصد ظرفیت خالی داریم.

عباسی خواستار ساماندهی خانه‌مسافرها در گیلان شد و بیان کرد: ساماندهی خانه‌مسافرها نیازمند قانون جدید است.

مدیرعامل جامعه هتلداران گیلان از وجود 10 هزار واحد اقامتی غیرمجاز در استان خبر داد و تصریح کرد: ساماندهی واحدهای اقامتی غیرمجاز در افزایش ظرفیت تاسیسات اقامتی گیلان تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه ارتقای استانداردسازی کیفیت هتل‌ها در گیلان آغاز شده است، گفت: طرح مکانیزه کردن آماری مسافران و شناسنامه‌دار کردن هویت مسافران از جمله برنامه‌های جامعه هتلداران در استان است.

وی گیلان را جزء چهار استان برتر از نظر ظرفیت پذیرش گردشگران در کشور خواند و اظهار کرد: ظرفیت هتل‌های دو و سه ستاره در پذیرش گردشگران در گیلان تاثیرگذار است.

به‌کارگیری اقوام مسئولان در دستگاه‌های اجرایی گیلان/مردم کاهش تورم در جامعه را احساس نمی‌کنند

نماینده مردم رشت در مجلس خواستار جلوگیری از تعدیل نیرو توسط استاندار و فرمانداران در گیلان شد و بیان کرد: مسئولان پس از تعدیل نیرو اقوام خود را به‌کار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود مناسبت‌های مختلف در تاریخ کشور اظهار کرد: هر کدام از مناسبت‌ها به غیر از مناسبت‌های مذهبی مربوط به یک صنف است.

وی نامگذاری روزها را به دلیل توجه مسئولان به مشکل صنف‌های مختلف عنوان کرد و افزود: ارزش و اعتبار خبرنگاران به جایی رسیده که یک روز برای قدردانی از اصحاب رسانه در تقویم کشور به ثبت رسیده است.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه تلاش برای رضای خداوند و توجه به مردم موجب موفقیت در فعالیت‌ها می‌شود، تصریح کرد: تلاش رسانه‌ها باید در راستای گره‌گشایی از مشکل مردم و اصلاح امور باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس، خبرنگاری را حرفه‌ای سخت و حساس خواند و بیان کرد: اصحاب رسانه باید در راستای جهت‌دهی اطلاعات در جامعه تلاش کنند.

وی به توقع مردم نسبت به برخورداری نمایندگان از اندیشه شفاف اشاره کرد و گفت: مسئولان باید در گفتار و رفتار با مردم صادق باشند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اقدام‌های انجام شده در مجلس نهم، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها در بخش عمرانی در مجلس نهم سخت‌تر از دوره‌های گذشته است.

نماینده مردم رشت در مجلس در ادامه از گازدار شدن تمام روستاهای رشت تا سال آینده خبر داد و یادآور شد: اگر ضعفی در بخش خدمات شهری وجود دارد باید فضا برای ارائه خدمات بیشتر باز شود.

وی با بیان اینکه ارائه بعضی از خدمات در شهر رشت به‌کندی انجام می‌شود، اظهار کرد: توسعه فعالیت‌ها با همدلی بیشتر امکانپذیر است.

کوچکی‌نژاد به تعدیل نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی گیلان اشاره کرد و افزود: تعدیل نیروی انسانی موجب ایجاد بحران اشتغال در جامعه می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس خواستار جلوگیری از تعدیل نیروی انسانی توسط استاندار و فرمانداران در گیلان شد و بیان کرد: برخی از مسئولان پس از تعدیل نیرو اقوام خود را به‌کار می‌گیرند.

وی در ادامه از پرسش از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فرهنگی مجلس در هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی در مورد بیمه خبرنگاران، توزیع یارانه رسانه‌ها و اعتبارات قرآنی پاسخ می‌دهد.

کوچکی‌نژاد به ارائه آمارهای مختلف در مورد کاهش بیکاری و تورم در جامعه اشاره کرد و گفت: بانک مرکزی و مرکز آمار ایران باید مستقل باشند و زیر نظر سه قوه فعالیت کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اعلام کاهش نرخ تورم زیر 15 درصد در جامعه، اظهار کرد: مردم کاهش تورم در جامعه را احساس نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه نرخ واقعی بیکاری به دلیل اینکه مرکز مستقلی نداریم نمی‌توان اعلام کرد، یادآور شد: مسئولان با وجود تعدیل نیروی انسانی نرخ بیکاری در گیلان را به طرف منفی اعلام می‌کنند.

چرا ژنرال از انزلی رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، قلعه‌نویی با وعده بهشتی گزینه مالکیت ملوان به انزلی آمد تا تیمی در حد حضور در رتبه های بالای جدول آماده لیگ پانزدهم کند. اما از همان ابتدا هم معلوم بود که بهشتی آنطور که در رسانه ها مطرح کرده بود، شرایط مالی اداره ملوان را ندارد و خیلی زود با تصمیم دنیامالی رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان از کار برکنار شد.

بعد از این بود که امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت تا مشخص شدن تکلیف مالکیت باشگاه قرادادش را ثبت نکند و نکته عجیب اینجاست که او دو هفته با وعده دنیامالی مبنی بر حل شدن مشکلات مالی تیم حاضر شد ملوان را تمرین بدهد. اما اوضاع ملوان بدتر از چیزی بود که قلعه‌نویی در ابتدای حضورش در انزلی به آن فکر می‌ کرد. گفته می‌ شود در این مدت اطرافیان قلعه‌نویی مدام از او خواستند که این تیم را رها کند چون آنها معتقد بودند حضور در تیمی مثل ملوان جز خراب کردن کارنامه پرافتخارترین مربی لیگ‌برتر، چیز دیگری ندارد.

در نهایت بامداد امروز امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت که از سرمربیگری ملوان کناره گیری کند. هر چند که مشکلات مالی می‌ تواند تاثیر اصلی روی تصمیم قلعه‌نویی داشته باشد اما بی تردید شکست این تیم برابر استقلال هم در تصمیم او بی تاثیر نبوده است. امیر قلعه‌نویی هنوز هم یک مربی برنده محسوب می‌ شود و شاید وقتی تیمش را برابر استقلال ارزیابی کرده، به این نتیجه رسیده که این تیم شرایط موفقیت را ندارد.

قلعه نویی حالا با جدایی از ملوان بزرگترین آلترناتیو برای مربیان تیم های مدعی لیگ برتر محسوب می‌شود. به نظر می رسد او با توجه به کارنامه ای که دارد خیلی زود جذب اولین تیم مدعی می شود که نتواند نتایج دلخواهش را بگیرد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار