سرپرست اداره حفاظت محیط‌ زیست نطنز خبر داد
تابناک:سرپرست اداره حفاظت محیط زیست نطنز گفت: سه متخلف شکار و صید، در منطقه حفاظت‌شده کرکس نطنز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۷۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 12 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی صادقی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: بنا به گزارش دوستداران طبیعت مبنی بر ورود سه متخلف شکار و صید به منطقه حفاظت شده کرکس، یگان حفاظت محیط زیست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز به محل اعزام و پس از بررسی و شنیدن صدای تیر و دوربین‌کشی موفق شدند پس از دو روز سه نفر متخلف شکار و صید را در منطقه حفاظت‌شده کرکس دستگیر کنند.

وی افزود: این متخلفان شکار و صید به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و از آن‌ها یک قبضه اسلحه گلوله‌زنی برنو و دوربین شکاری کشف و ضبط شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست نطنز تصریح کرد: طبق ماده 15 قانون شکار و صید شروع به شکار جانوران وحشی بر خلاف مقررات این قانون قابل تعقیب و مجازات است و این اداره بدون چشم‌پوشی با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

منطقه حفاظت شده کرکس نطنز با 114 هزار هکتار وسعت یکی از زیباترین و بکرترین مناطق حیات وحش استان اصفهان است که از گونه‌های جانوری مختلفی برخوردار است.

انواع جانوران وحشی اعم از خزندگان، پرندگان و پستاندارانی نظیر کل و بز، قوچ و میش وحشی، آهو، گراز (خوک وحشی)، گرگ، شغال، روباه، کفتار، گربه وحشی، پلنگ، تشی، پایکا و غیره در منطفه حفاظت شده کرکس وجود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار