معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد:
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: نوید حضور شما در فضای مجازی را می‌دهم و به زودی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان سراسر کشور راه‌اندازی که آثار شما در این شبکه جهانی می‌شود.
کد خبر: ۷۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱ 15 August 2015
حمیدرضا کفاش در مراسم افتتاحیه مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور که در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: شما هنرمندان اصل و مبنای فرهنگی و هنری کشور هستید که از 31 استان در این گوشه میهن که مزین به یمن قدم امام رضا(ع) دور هم جمع شده‌اید.

وی ادامه داد: در ابتدا سلام و صلوات خود را به امام و شهدایی که با قطره قطره خون خود هنر را در این فضای عطر آگین به‌ویژه 36 هزار شهید دانش‌آموز که مایه افتخار هنرمندان است را ایجاد کردند، اهدا می‌کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هنر مخالف خشونت و افراط و نشان‌دهنده چهار فصل است، بیان داشت: سخن نخست با شما دانش‌آموزان است، آثار شما را دیده‌ایم و به خود می‌بالیم و از شما می‌خواهم شعار زیبای همدلی و همزبانی را الگوی زبان هنری خود قرار دهید که این شعار مبنای یک جامعه است.

وی ادامه داد: رسالت هنرمندان توزیع زیبایی است و پخش‌کردن این زیبایی‌ها، امید را در دل مردم تقویت می‌کند و چشم و زبان و سایر اعضای هنرمند متعهد است این زیبایی‌ها را شرح دهد.

وی با بیان اینکه برخی از آثار شما می‌تواند انقلابی در عرصه هنر ایجاد کند، اظهار داشت: امروز نمایشنامه‌هایی از درون یک جوان می‌تواند برای خود یک جهاد فرهنگی و هنری باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه زبان هنر زبان تاثیرگذاری است، ادامه داد: هنرمند از تاریکی فراری و چشمش به سوی زیبایی‌هاست.

کفاش با اشاره به اینکه تا زمانی که جوانان در صحنه باشند انقلاب موفق می‌شود، بیان داشت: آنچه که انقلاب را موفق کرد بها دادن به جوانان بود و جوانان انقلاب را آفریدند و آن را به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به اینکه امام خوبی‌ها جوان باور بود و به آنان اعتماد و اعتقاد داشت و جوانان این اعتماد را به اثبات رساندند، گفت: امروز هم کلید پیروزی ما جوان باوری است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بر این باور هستم که اثر شما جوانان برجسته کشوری می‌تواند در بزرگ‌ترین مجالس تاثیرگذار باشد و همه در برابر این آثار سر تعظیم فرود می‌آورند.

وی با بیان اینکه حضور این تعداد از جوانان که گزارش آن را مسئولان دادند نشان‌دهنده برترین‌های کشور است و مراسم برای تقدیر از شما ایجاد شده است، بیان داشت: همه شما ممتاز هستید لذا اینکه هنرمند باید روحیه پهلوانی و جوانمردی همچون جهان پهلوان تختی داشته باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: نوید حضور شما در فضای مجازی را می‌دهم و به زودی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان سراسر کشور راه‌اندازی که آثار شما در این شبکه جهانی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار