مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد گفت : 174 طرح مخابراتی از هفته دولت سال 93 تا هفته دولت امسال در استان به بهره برداری رسیده است .
کد خبر: ۸۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 28 August 2015

به گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات یزد، مهدی مقوم در آستانه فرا رسیدن هفته دولت افزود : متخصصان این شرکت توانستند در طول یک سال فعالیت، این طرحها را در زمینه های تاسیس، توسعه و نصب در سطح استان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار دهند.
وی میزان سرمایه گذاری برای این طرحها را بیش از 421 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح ها شامل تاسیس و توسعه سوییچ در 13 مرکز تلفن و 18 سامانه کافونوری، اجرای 309 کیلومتر کابل مسی و فیبرنوری، تاسیس 45 سامانه BTSو جایگزینی 12 سامانه BTS تلفن همراه در سطح استان ، جابجایی سه سامانه BTS تلفن همراه ، توسعه بخش Core در هشت نقطه و توسعه 121 سامانه انتقال در شبکه تلفن همراه است.
 مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد ادامه داد : تاسیس سوئیچ دیتا در 4 مرکز، افزایش پهنای باند اینترنت استان با اضافه کردن هفت سیستم STM1 ، تاسیس و توسعه تجهیزات اینترنت پرسرعت خانگی و تجاری در سطح استان، نصب و توسعه سامانه 3G (اینترنت پرسرعت همراه اول) در استان و ساخت سه باب ساختمان فنی از دیگر طرحهای مورد بهره برداری در یک سال اخیر است.
تلفن همراه استان یزد با یک میلیون و 99هزار خط و ضریب نفوذ 103 یعنی به ازای هر 100 نفر 103 خط مشغول در رتبه اول و دوم کشور قرار دارد این در حالی است که متوسط این ضریب در کشور 81 است و آمار این استان 22 واحد از متوسط کشور بیشتر است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار