سالها بود که ساکنین روستاهای سرآسیاب، شهرک بهاران و شهرک مالشیخ در خصوص عدم پوشش شبکه های تلفن همراه گلایه های بسیار داشتند که خوشبختانه این روزها شاهد تحقق این مطالبه مهم هستیم.
کد خبر: ۸۴۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ 22 April 2020
سید خدادوست موسوی فرماندار لنده، از جانمایی و نصب و راه اندازی دکل BTS آتن دهی موبایل برای پوشش حداکثری در مناطق جنوبی شهر لنده خبر داد.
تحقق یکی از مهمترین مطالبات مردم مناطق جنوب شهر لنده/دکل BTS همراه اول در سرآسیاب نصب شد+تصویر

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سالها بود که ساکنین روستاهای سرآسیاب، شهرک بهاران و شهرک مالشیخ در خصوص عدم پوشش شبکه های تلفن همراه گلایه های بسیار داشتند که خوشبختانه این روزها شاهد تحقق این مطالبه مهم هستیم.

سید خدادوست موسوی با اشاره به مشکلات این روستاها گفت:چندین سال است که در خصوص مسائل آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای سرآسیاب مشکلات عدیده ای داشته ایم که یکی از مطالبات مردم نیز رفع این مشکل بوده است.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و با همکاری یکی از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات تلفن همراه سایت BTS سیار همراه اول ۴g در منطقه مشرف به روستاهای سرآسیاب و مالشیخ، مشکلات این روستا به همراه بحث اینترنت این روستاها حل خواهدشد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: با نصب و جانمایی دکل جدید تلفن همراه در مرکز مخابرات با ارتفاع بیش از 48متر مشکل آنتن دهی در نقاط کور شهر لنده نیز بر طرف خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار