اعتراض نمایندگان احزاب به استاندار البرز
اکثر انتصاب ها مربوط به افراد غیر بومی است و در حال حاضر تعدادی از مدیران ارشد استان از جمله معاون سیاسی فرماندار نظرآباد که فردی به نام رضا زینی وند مقدم است، از مدیران پروازی و غیر بومی استان هستند و پیش از این سمت های مرتبط نداشته اند.
کد خبر: ۸۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 27 August 2015

به گزارش تابناک – البرز: طی ماه های اخیر و با آمدن سید حمید طهایی به استان البرز، انتصابات غیر منطقی بسیاری در این استان انجام شده است.

از جمله آنکه اکثر انتصاب ها مربوط به افراد غیر بومی است و در حال حاضر تعدادی از مدیران ارشد استان از جمله معاون سیاسی فرماندار نظرآباد که فردی به نام رضا زینی وند مقدم است، از مدیران پروازی و غیر بومی استان هستند و پیش از این سمت های مرتبط نداشته اند. مانند معاون سیاسی فرماندار نظرآباد که پیشتر مدیر یک مدرسه در تهران بوده است.
این موضوع بارها از سوی تابناک البرز در قالب گزارش هایی مورد توجه قرار گرفته است و حال همین موارد به عنوان اعتراض از سوی نمایندگان احزاب به استاندار البرز منتقل شد.
شامگاه چهارشنبه نشست نمایندگان احزاب با سید حمید طهایی برگزار شد و طی آن بر اساس گزارشی که خبرگزاری مهر منتشر کرده، نماینده انجمن اسلامی معلمان شهرستان نظرآباد گفته است: از استاندار البرز تقاضا داریم که در انتصابات خود، مسئله «راستگو بودن» را معیار قرار دهد تا افراد راستگو به کار گمارده شوند.

عبدالرسول عباسی افزود: باید افرادی منصوب شوند که اهل بده‌بستان نباشند تا به کمک این امر مشکلات به وجود آمده در گذشته کاهش داده شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش نظرآباد در دولت اصلاحات ادامه داد: لازم است از دروغ و چپاول مال مردم جلوگیری شود که منصوب شدن افراد راستگو که اهل بده‌بستان نباشند، به تحقق و ادامه این امر کمک شایانی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار