علی تشنه دل:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: ۳۸۰ واحد تولیدی استان تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ به ارزش ۱۳ هزار میلیارد ریال دریافت کردند.
کد خبر: ۸۴۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 27 April 2020

بازگردانی ۱۷ واحد تولیدی غیرفعال استان سمنان به چرخه تولید/ ضرورت ...

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان صبح دوشنبه در اولین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سمنان سال جدید به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه پیگیری برای تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها در دستور کار این کارگروه قرار دارد، اظهار داشت: تاکنون ۳۸۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ به ارزش ۱۳ هزار میلیارد ریال دریافت کردند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان خاطرنشان کرد: در این نشست و با تصویب اعضای کارگروه ۵۵ واحد صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند.

علی تشنه دل بابیان اینکه ۲۱۲ واحد از آن مربوط به تسهیلات رونق تولید و ۱۶۸ واحد مربوط به تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ است، افزود: ۹ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال از این تسهیلات از منبع رونق تولید و سه هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال از منبع بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال پرداخت‌شده است.

تشنه دل ارزش ریالی این تسهیلات را یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: بررسی مشکلات بانکی، مالیات و زیربنایی سه واحد تولیدی از دیگر دستور کارهای این جلسه بود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه با اشاره به اینکه درمجموع ۷۰۸ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند، یادآور شد: ۴۰۴ پرونده برای عقد قرارداد با بانک در دست بررسی است.

وی با تأکید بر اینکه رونق اشتغال و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی مهم‌ترین رویکرد دولت در ارائه این تسهیلات است، اضافه کرد: تاکنون یک هزار و ۵۰ واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات این کارگروه بررسی‌شده است.

تشنه دل بابیان اینکه در این مدت دو هزار و ۲۴۹ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است، ابراز داشت: تاکنون ۷۵ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار