معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه سقز با اشاره به کنترل نسبی کرونا در کشور از پایان فعالیت کمپین‌های مردم نهاد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 27 April 2020

اسماعیل رستم پور گفت:اعضای کمپین‌های مردم نهاد و خیران بی هیچ چشم داشتی، ایثارگرانه و دلاورانه در جمع آوری کمک‌های مردمی و خدمت رسانی به مردم شهرستان، حضور موثر داشتند و این تلاش‌ها فراموش نشدنی است.

او افزود:تلاش‌ها و گام‌های این جمع نوع دوست در راستای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی، تخصیص بخشی از کمک‌های جمع آوری شده به کادر درمان، همکاری با ادارات دولتی و عمومی، گندزدایی، اعلام هشدار به مردم برای رعایت مسائل بهداشتی، قابل تقدیر است.

رستم پور با بیان اینکه دولت، بستر‌های لازم برای فعالیت‌های گروه‌های خودجوش جهت پیشگیری از کرونا را آماده کرد، افزود: این افراد برای تاثیر گذاری بیشتر کمک ها، بر پایه شیوه و چهارچوب مشخص و از قبل تعیین شده و هماهنگ با فرمانداری گام برداشتند.

او تاکید کرد: افراد و گروه‌ها در اعلام شماره کارت یا حساب تحت عنوان‌های مختلف مثل افطاری و ... با فرمانداری هماهنگی داشته باشند و مجوز‌های لازم را اخذ کنند در غیر اینصورت برابر قانون با آنان برخورد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه سقز گفت: مردم شهرستان سقز و خیران نیز جهت واریز کمک‌های مردمی، صحت و سقم شماره حساب را از فرمانداری جویا شوند.

رستم پوردر پایان از تلاش‌های اصحاب رسانه برای آگاه سازی مردم و همچنین ارایه گزارش اقدامات کمپین‌ها برای شفاف سازی روند پرداختی‌ها و کمک ها، تقدیر کرد و یادآور شد: در صورت افزایش پیک بیماری ویروس کرونا در شهرستان، دوباره جهت جمع آوری کمک‌های مردمی با کمپین‌ها هماهنگی لازم انجام می‌شود.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار