رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج از افتتاح کتابخانه تخصصی در ساختمان شورای شهر به مناسبت گرامیداشت بیستمین سال تشکیل شوراها خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 28 April 2020

کتابخانه تخصصی در ساختمان شورای شهر سنندج افتتاح شد 

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج از افتتاح کتابخانه تخصصی در ساختمان شورای شهر به مناسبت گرامیداشت بیستمین سال تشکیل شوراها خبر داد.

سیف الله رضایی روز سه شنبه با اشاره به ایجاد کتابخانه تخصصی در ساختمان شورای اسلامی شهر سنندج به مناسبت نهم اردیبهشت اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف و رسالت های شوراها در بحث فرهنگسازی اعتلای فرهنگ مطالعه و ارتقاء سرانه کتابخوانی است.

وی اضافه کرد: در همین راستا و با هدف خدمت به جامعه علمی و تحقیقاتی، شهروندان و به ویژه کارشناسان، متخصصین و علاقمندان احداث یک کتابخانه تخصصی در دستور کار دوره پنجم شورای اسلامی شهر سنندج قرار گرفت.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: این کتابخانه در ساختمان در محل ساختمان فعلی شورای اسلامی شهر سنندج در مساحتی بالغ بر ۱۰۰ مترمربع افتتاح شد.

رضایی افزود: در این کتابخانه حدود پنج هزار جلد انواع کتاب و منابع چاپی بوده که بخش زیادی از آن مربوط به متون تخصصی شامل: معماری، شهرسازی، جغرافیا، هنر، عمران و کتب مختلف در حوزه تاریخ و ادبیات وغیره است.

وی تاکید کرد: با توجه به انتخاب شهر سنندج در شبکه شهرهای خلاق در زمینه موسیقی؛ بخش جنبی آن با محوریت هنر موسیقی در راستای علمی اهالی فن و هنرمندان و فعالان این عرصه در ماه‌های آینده تجهیز و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: تا کنون برای تولید و تجهیز این کتابخانه به جز منابع چاپی بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رضایی اضافه کرد: در سال جاری بودجه ای جهت برآورد نمودن منابع از جمله کتاب، مجلات و غیره برای تکمیل آن در نظر گرفته شده است.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار