کد خبر: ۸۴۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 04 May 2020

12 اردیبهشت، الیاس نادران در توییتر نوشت:«در این اوضاع اقتصادی ۱۶ اردیبهشت منتخبین زاگرسی مجلس یازدهم را به هتل اسپیناس دعوت کرده‌اند! کاری به مخدوش‌کردن مرزبندی‌های سیاسی ندارم ولی از موکلین خود خجالت نمی‌کشید؟ جواب مددجویان کمیته‌امداد و نیازمندان را چه می‌دهید؟».

سیدمصطفی میرسلیم، منتخب تهران نیز درباره این افطاری در توئیترش نوشت: افطاری های طاغوتی به نمایندگان منتخب، نه اطعام است و نه مواسات!

آنا نوشت: منتخبان مجلس یازدهم که از منطقه زاگرس به پارلمان راه‌یافته‌اند، سه شنبه این هفته تحت عنوان فراکسیون زاگرس در هتل اسپیناس تشکیل جلسه می‌دهند.

یکی از نمایندگان منطقه زاگرس که اتفاقا او هم به این جلسه لاکچری دعوت شده اما مدعی است که در آن حضور پیدا نخواهد کرد به آنا می‌گوید که میزبان این جلسه غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم است.

اصلاحات پرس نوشت: در این میان اما تاجگردون نماینده سابقا اصلاح طلب که این روزها با مشکل تایید اعتبارنامه اش مواجه شده بی کار ننشسته و مثل همیشه در حال گام گذاشتن روی دوش زاگرس نشینان است.

این نماینده پرحاشیه مجلس با دست و دلبازی عجیب در حال تدارک یک مهمانی لاکچری در هتل اسپیناس برای نمایندگان زاگرس نشین است. نمایندگانی که از محروم ترین نقاط کشور به مجلس آمده اند آن هم برای دفاع از حق مردم محروم.

این جلسه قرار است دو کارکرد پنهان داشته یکی لابی برای جلب نظر نمایندگان زاگرس نشین برای ریاست محمدباقر قالیباف و دیگری تلاش برای جلب حمایت از تصویب اعتبارنامه تاجگردون زیرا به دلیل برخی پرونده ها احتمال عدم تایید اعتبارنامه او بسیار بالا رفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار