جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به وجود ۵۰ هزار حلقه صالحین دانش‌آموزی در سطح کشور گفت: بصیرت افزایی دانش آموزان بسیجی از مسیر حلقه‌های صالحین می‌گذرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 30 August 2015
جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به وجود ۵۰ هزار حلقه صالحین دانش‌آموزی در سطح کشور گفت: بصیرت افزایی دانش آموزان بسیجی از مسیر حلقه‌های صالحین می‌گذرد.

به گزارش تسنیم؛قاسم حبیب زاده اظهار داشت: کلیدی ترین برنامه در حوزه بسیج دانش آموزی حلقه‌های صالحین است که در واقع هویت بخشی به اعضای بسیج دانش آموزی برای تقویت در نظام عنوان می‌شود.

حبیب زاده بیان کرد: دانش آموزان در این حلقه‌ها متناسب با موضوعاتی که برای آنها در نظر گرفته شده در موارد سیاسی، ملی، مذهبی و غیره و با حضور یک ارشد می‌توانند با یکدیگر مباحثه کنند.

حبیب زاده از وجود ۵۰ هزار حلقه صالحین در مدارس کشور خبر داد و افزود: معتقدیم طرح حلقه‌های صالحین اثرگذاری غیرقابل انکاری در تربیت دانش آموزان دارد.

وی عنوان کرد: تلاش می کنیم تا در ذیل حلقه‌های صالحین حکومت دینی را در دل و جان اعضاء نهادینه کنیم و اقدامات در این حوزه نه تنها ضعیف نشده بلکه نخستین مطلب بعد از دانش آموز محوری موضوع حلقه‌های صالحین است.

حبیب زاده گفت: تلاش ما در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ کیفیت بخشی به حلقه‌های صالحین است و بر این اساس به تفکیک دختر و پسر برای مقاطع پویندگان و پیشگامان کتاب کار مشخص شده و برای آنها برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: این برنامه‌ریزی دوره زمانی از اول مهر تا پایان اردیبهشت ماه سال بعد را برای آنها در بر می‌گیرد و تاکید زیادی داریم که کیفیت حلقه‌ها به این معنا که همه در موضوع مشارکت داشته باشند افزایش یابد.

حبیب زاده تصریح کرد: چندین مدل برای برگزاری حلقه‌ها تدوین کردیم که به دروس دانش آموزان و حضور آنها در کلاس‌های درس خللی وارد نشود که زمان برگزاری حلقه‌ها با هماهنگی با مدیر مدرسه باید انجام شود ولی تاکید داریم که حداقل حلقه‌ها به صورت یک بار در هفته برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه بصیرت افزایی دانش آموزان بسیجی از مسیر حلقه های صالحین می گذرد، اظهار داشت: اشکالی که به طرح حلقه‌های صالحین وارد است این بوده که طرح همه دانش آموزان را در بر نمی گیرد و باید برای این موضوع چاره اندیشی کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار