کد خبر: ۸۶۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ 19 June 2020
 
 

تابناک / به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت با اعلام این مطلب گفت: هم اکنون کتابخانه تخصصی شهرداری رشت دارای بیش از دو هزار جلد کتاب تخصصی، پایان نامه، نشریه، طرح پژوهشی و فصلنامه در زمینه های مختلف شهرسازی، جغرافیا، علوم اجتماعی، حقوق و ... است و ما امیدواریم با اجرای طرحهای مختلف به غنای آن بیفزاییم.

فاطمه مهاجر گفت: شهروندان و همکاران محترم شاغل در شهرداری رشت می توانند با اهدای کتاب و منابع علمی خود در موضوعات مرتبط با مدیریت شهری و همچنین همه افرادی که علاقه مند به اهدا و اشتراک گذاری آنها دارند در "طرح اهدای کتاب" مشارکت نمایند.

وی هدف از اجرای این طرح را اشتراک گذاری منابع علمی در جهت استفاده بهینه علاقه مندان و پژوهشگران مرتبط با مدیریت شهری و غنای کتابخانه تخصصی شهرداری رشت عنوان نمود و افزایش مشارکت عمومی بین همکاران و شهروندان، استفاده مجدد و حفاظت از منابع، کاهش هزینه های خرید کتاب برای شهرداری و توسعه فرهنگ کتابخوانی را از دیگر مزایای این طرح برشمرد.

مهاجر ادامه داد: ما امیدواریم با اجرای موفق این طرح منابع موجود در کتابخانه را ارتقا ببخشیم و بهبود دهیم.

وی همچنین یادآور شد: از اهداکنندگان برگزیده نیز در مناسبتهای مرتبط همانند هفته کتاب تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت همچنین تاکید کرد: از علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان می خواهم در جهت اهدای کتاب و منابع مورد نظر به صورت حضوری به ساختمان مرکزی شهرداری رشت واقع در میدان گیل ابتدای بلوار امام خمینی، اداره مطالعات و پژوهش شهرداری رشت مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های ۳۳۶۶۸۸۱۹، ۳۳۶۶۹۲۰۸، ۳۳۶۶۹۹۰۸ داخلی ۲۳۸ با خانم محمودی تماس بگیرند تا نسبت به اعزام خودرو و تحویل گرفتن کتابهای اهدایی آنها در هر محل اقدام لازم به عمل آید

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار