ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه بیمه بیکاری فروردین امسال حدود پنج هزار نفر به زودی پرداخت می‌شود اظهار داشت: در زمینه کارگاه تولیدی جدولی از سوی تهران اعلام شد که پس از ابلاغ اعتبار ۸۰۴ میلیارد تومانی ۳۳ هزار و ۴۸۶ کارگاه یا فرد خویش فرما بیمه شده برای دریافت این مبلغ اقدام کردند.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ 21 June 2020
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: پس از شیوع ویروس کرونا ۱۴ هزار و ۳۰۸ نفر برای دریافت بیمه بیکاری در این استان نام نویسی کردند که پس از پالایش‌های اولیه این آمار به ۹ هزار و ۹۰۹ نفر کاهش یافت.

به گزارش ایرنا، پورمجاهد بیان کرد: در مرحله نخست برای ثبت نام اسفند ماه سال گذشته، ۲ هزار و ۸۴۵ نفر مشمول پرداخت بیمه بیکاری شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان ادامه داد: این افراد باید شماره شبای بانکی خود را اعلام می‌کردند که یک هزار و ۱۴۹ نفر اعلام و بیمه بیکاری اسفند را دریافت کردند و به مابقی برای ارائه شماره شبا بانکی اطلاع رسانی شده است.

پورمجاهد با بیان اینکه بیمه بیکاری فروردین امسال حدود پنج هزار نفر به زودی پرداخت می‌شود اظهار داشت: در زمینه کارگاه تولیدی جدولی از سوی تهران اعلام شد که پس از ابلاغ اعتبار ۸۰۴ میلیارد تومانی ۳۳ هزار و ۴۸۶ کارگاه یا فرد خویش فرما بیمه شده برای دریافت این مبلغ اقدام کردند.

وی اضافه کرد: این ۳۳ هزار و ۴۸۶ نفر از سامانه تامین اجتماعی به سامانه کارا منتقل شده که در صورت داشتن شرایط لازم مشمول دریافت تسهیلات بانکی هستند که پنج هزار و ۷۰۰ کارگاه ثبت نام کردند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۱ خرداد، ۲۰۲ هزار و ۵۸۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۹ هزار و ۵۰۷ نفر رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار