مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در زمینه فعالیت‌های مجازی این کانون گفت: مربیان به منظور نظم‌بخشی به آموزش‌های مجازی خود اقدام به تشکیل گروه‌های مجازی در قالب هر مرکز چهار گروه متشکل از دختران، کودک و نوجوان و پسران کودک و نوجوان با رعایت قوانین و بخشنامه‌های اداری کرده تا فعالیت‌های اعضا در هر بخش را به صورت مرتب رصد کنند.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 20 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مهدی جمالی یادآور شد: در مدت زمان برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی آموزش‌ها و نشست‌های تخصصی شعر، داستان، قصه‌گویی، عکاسی، نمایش و سرود به صورت مجازی با کیفیت مطلوب برگزار شده است و همچون گذشته کارشناسان و مهمانان برجسته کشوری و استانی در هر رشته در هنگام برگزاری کلاس‌های مجازی حضور داشته‌اند و این کلاس‌ها را مورد نظارت و ارزیابی قرار داده‌اند.

وی افزود: مربیان کانون علاوه بر آموزش‌های روتین و همیشگی خود، در این مدت یادشده آموزش‌های دیگری در قالب پیک امید برای اعضا داشتند که در واقع راه‌اندازی پیک امید مجازی با هدف ایجاد آرامش در روحیه اعضا و خدمات‌رسانی آموزشی به کودکان و نوجوانان عضو کانون بوده است.

جمالی تاکید کرد: در کنار آموزش‌های همشگی و مرسوم در فضای مجازی، ارائه نکات بهداشتی در خصوص مقابله با کرونا به بچه‌ها نیز مدنظر مربیان کانون قرار داشت و تشویق کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه با آموزش‌های تصویری توسط مربیان از دیگر برنامه‌های آموزش مجازی کانون برای اعضا بوده است.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به طور معمول در طول سال فراخوان‌های متعددی در حوزه‌های مختلف برای اعضا و مربیان برگزار می‌کند، در مورد برگزاری فراخوان‌های ایام کرونا هم توضیح داد: در این مدت فراخوان‌های متعدد کشوری و استانی به بچه‌ها ابلاغ و آثار به صورت مجازی از اعضا دریافت شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار