معاون استاندار قم گفت: ۹۰ درصد مردم استان موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰ 19 August 2020

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه نظارتی اقداماتی توسط اداره کل بحران استان در رابطه با در اختیار قرار دادن زمین‌های روباز مدارس انجام شد که جای تقدیر دارد.

وی افزود: در حوزه امنیتی به‌صورت مکرر جلساتی برگزار می‌شود و تصمیمات بسیار خوبی نیز گرفته‌شده که در ایام محرم بتوانیم به یک فرصت بزرگ برای تثبیت نهضت حسینی برسیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم بیان کرد: مراجع معظم تقلید و مقام معظم رهبری تأکید کردند حفظ جان عزاداران واجب است.

سلیمان پور بابیان اینکه 90 درصد مردم استان موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند، گفت: 10 درصد افرادی هستند که ممکن است فهم درستی از موضوع نداشته و یا هدف خاصی خارج از باورهای ما دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در ترویج پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های عزاداری گفت: رسانه‌ها باید در مسیری حرکت کنند که همه آحاد جامعه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: گروه خاصی که ماهیت آن‌ها مشخص است خارج از دایره نظام بوده و با نظام اسلامی و مقام معظم رهبری همسو نیستند و در خطی حرکت می‌کنند که برای نظام اسلامی هزینه ایجاد کنند.

سلیمان پور تصریح کرد: همه ما زیر نظر ولایت‌فقیه هستیم و باید در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری گام برداریم، باید در کنار یکدیگر روشنگری کرده و حساسیت‌ها را افزایش دهیم تا سیاست‌های نظام را دنبال کنیم.

وی بیان کرد: سیاست نظام این است که به‌هیچ‌وجه نباید مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) تعطیل شود بلکه امسال باید تلاش شود این مراسم پرشورتر از سال گذشته برگزار شود که در این زمینه فضاسازی شهرو روستاها را افزایش دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم عنوان کرد: با توجه به شرایط امسال باید پویش یک‌خانه یک حسینیه را تجلی ببخشیم، به صداوسیما پیشنهاد می‌شود که از سخنرانان مطرح و مداحانی که موردعلاقه نسل جوان هستند استفاده کند و شور حسینی را در جامعه ارتقا دهد.

سلیمان پور بابیان اینکه برنامه‌های ستاد ملی کرونا برای برگزاری مراسم عزاداری باید در دستور کار باشد، خاطرنشان کرد: برای برگزاری مراسم عزاداری محرم از تجمع در مکان‌های سرپوشیده جلوگیری شود و اصحاب رسانه نیز به این موضوع تأکید کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار