مدیر آموزش و پرورش دامغان:
مدیر آموزش و پرورش دامغان با بیان اینکه یک هزار و ۴۰۰ دانش آموز کلاس اولی در سطح شهرستان ثبت‌نام کردند، گفت: ۱۱۰ مدرسه این دانش‌آموزان را پذیرش کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 26 August 2020

۱۴۰۰ دانش آموز کلاس اولی در دامغان ثبت‌نام کردند

به گزارش تابناک سمنان: حسن کاتبی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید از نیمه شهریور ماه در سطح ۱۱۰ آموزشگاه از پیش دبستانی تا مقطع متوسطه در سطح دامغان آغاز می‌شود، بیان کرد: ۱۳ هزار و ۹۶۰ دانش‌آموز شامل شش هزار دانش‌آموز ابتدایی و یک هزار و ۴۰۰ کلاس اولی در کلاس‌های درس حاضر خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جاری اندیشیده شده است، ابراز داشت: تاکنون ۳۷ هزار جلد کتب درسی بین مدارس سه دوره تحصیلی توزیع و مدارس نیز در موعد مقرر کتاب‌ها را در بین دانش آموزان توزیع می‌کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش دامغان به تأمین برخی تجهیزات در بین آموزشگاه‌ها این شهرستان در آغاز سال تحصیلی جدید اشاره داشت و افزود: برخی تجهیزات شامل میز، نیمکت، میز معلم، دیتا، کامپیوتر و چاپگر برای ۴۴ آموزشگاه تحصیلی دامغان تأمین شده است همچنین ملزومات بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا با در نظر گرفتن سرانه هر آموزشگاه تأمین و در اختیار قرار گرفت.

کاتبی با بیان اینکه جلسات توجیهی مدیران آموزشگاه‌های دامغان با توجه به شرایط کرونایی برگزار و طبق دستورالعمل‌های ارسالی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از ۱۵ شهریور کادر اجرایی در مدارس به صورت رسمی حضور دارند، تاکید کرد: تدابیر ویژه برای تهیه شناسنامه بهداشتی و مراقبتی (فضای موجود متناسب با حضور دانش‌آموز در دوران کرونا) آموزش غیرحضوری و برنامه شاد هم برای دانش آموزان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه تولید محتوا درسی (برنامه شاد) و کنترل آن از سوی معاونین آموزشی و مدیران توسط معلمان مدارس انجام می‌شود، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا حفظ امنیت روانی خانواده‌ها و دانش آموزان در سطح مدارس از اولویت‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است و از سوی دیگر یکی از اقدامات مهم و اساسی در آستانه آغاز سال تحصیلی ۹۹- ۱۴۰۰ توانمند سازی معلمان بوده که با موفقیت این طرح انجام شد.

رئیس آموزش و پرورش دامغان با بیان اینکه یک هزار و ۱۸۰ نفر اعم از کادر آموزشی شامل مدیر، معاونان و معلمان برای سال تحصیلی جدید در سطح مدارس دامغان سازماندهی شدند، ابراز داشت: بهسازی و زیبا سازی ۵۷ آموزشگاه دامغان در آستانه سال تحصیلی جدید به اتمام رسیده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار