نماینده جدید، ولی فقیه در کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب از بنده چهار کار تکریم علما و روحانیون، آغوش باز برای اهل سنت و اهل تشیع، همدلی با زبدگان و توجه به جوانان خواسته‌اند که تمام حیثیت خود را خواهم گذاشت تا بتوانم در این چهار زمینه و سایر زمینه‌ها سربلند باشم.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ 03 September 2020

به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان ،حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسم تکریم و معارفه نماینده، ولی فقیه در استان کردستان که با حضور حجت‌الاسلام محمدیان رئیس شورای نمایندگان، ولی فقیه نهاد رهبری، حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، تعدادی از مسوولان کشوری و استانی و روحانیون شیعه و سنی  در سالن شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، با تقدیر از تلاش تمام نمایندگان سابق، ولی فقیه در کردستان، تصریح کرد: حقیر سر سفره مجاهدت‌های این عزیزان هستم و از کسانی که طی این مدت کوتاه از نقاط مختلف با بنده تماس گرفته و ابراز لطف می‌کردند تشکر می‌کنم.
وی افزود: بنده فرصت حضور همراه با خدمت خود را در استان فرهنگی کردستان بسیار غنیمت شمرده و امیدوارم با استعانت از ذات اقدس الهی و تلاش جهادی و مساعدت دلسوزان نظام و استفاده از تمام ظرفیت‌ها حرکت مفیدی برای پیشبرد اهداف نظام انجام دهم و از لحظه لحظه این حضور استفاده خواهم کرد.
حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: تلاش من بر مصداق این آیه شریفه است که فرمودند «منظور از خدمت مفید این است که به همدیگر فایده می‌رسانند».
وی اضافه کرد: حضرت آقا فرمودند منظور از خدمت مفید فایده رساندن و خدمت بی‌منت است که بنده نیز از این فرصتی که بدست آورده‌ام کمال بهره را خواهم گرفت.
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اذعان کرد: نافع‌ترین مردم کسی است که بیشترین نفع را به دیگران برساند لذا تمام تلاشم را خواهم کرد که مصداق این آیه شریفه باشم و در این مسیر حرکت کنیم.
وی تصریح کرد: مجاهدت فرهنگی در راستای بسط گفتمان امام رهبری با استفاده از منابع انسانی استان خواهد بود.
حجت‌الاسلام پورذهبی اذعان کرد: گوش شنوا و قلب دریایی خواهم داشت که همواره گوش کنم و همواره در دسترس خواهم بود و انشاءالله اگر عمری باقی باشد با حفظ همه پرتکل‌ها روزی را به عنوان دیدار مردمی بعد از استقرار کامل اعلام می‌کنیم.
وی افزود: محتاج مشورت، مساعدت و دلسوزی همه اقشار شریف این خطه به ویژه علما، فرهیختگان، جوان پرشور انقلابی و دلدادگان به نظام هستم.
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد:حرکت بنده براساس مسائل اصلی فرهنگی استان ماموریت محور با میدان‌دادن به جوانان پرانگیزه خواهد بود.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از بنده چهار کار تکریم علما و روحانیون، آغوش باز برای اهل سنت و اهل تشیع، همدلی با زبدگان و توجه به جوانان خواسته‌اند که مطمئن باشید تمام حیثیت خود را خواهم گذاشت تا بتوانم در این چهار زمینه و سایر زمینه‌ها سربلند باشم.
در این مراسم، حجت‌الاسلام محمدیان معاون حوزوی دفتر مقام معظم رهبری ضمن قرائت متن، حکم انتصاب حجت‌الاسلام پورذهبی به عنوان نماینده، ولی فقیه در کردستان به وی اعطا کرد. 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار