معاون هماهنگی‌امور اقتصادی استاندار:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی‌امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه «مسئولان، منابع مالی و فرآیند های کاری، از مولفه های توانمند ساز در استان هستند!» اضافه کرد: توجه به توانمند سازی اگر درست انجام گیرد، نتایج آن در ارتقاء تعاونی ها و توسعه تولید داخلی و ملی مشهود خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 08 September 2020

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز سه شنبه ۱۸ شهریور در پانزدهمین دوره تجلیل از تعاونی های برتر استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه «مسئولان، منابع مالی و فرآیند های کاری، از مولفه های توانمند ساز در استان هستند» اضافه کرد: توجه به توانمند سازی اگر درست انجام گیرد، نتایج و برآیند آن در ارتقاء تعاونی ها، رفاه جامعه و اقتصاد کل کشور و توسعه تولید داخلی و ملی مشهود خواهد بود.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود بدون ارائه راه حل عملیاتی تاکید کرد در بحث بازاریابی، تسهیلات در گردش و سایر مباحث مرتبط با تعاونی ها با تمام ظرفیت پای کار بوده و تلاش خواهیم کرد تا دغدغه ها را در این حوزه کاهش دهیم!

شریفی نژاد ادامه داد : خوشبختانه در حال حاضر بالغ بر ۱۱۰۰ تعاونی فعال در استان مشغول به فعالیت هستند که ۱۳ هزار و ۷۰۰ نفر نیرو در این مجموعه ها اشتغال دارند.

وی با بیان اینکه در اقتصاد نوسانی، زمان یکی از فرصت های اصلی است که باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم، افزود: نقش ما به عنوان مسئولان استان، تسهیل گری و هماهنگی است و در این زمینه از هیچگونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

شریفی نژاد اذعان داشت: تولید امروز یکی از عرصه های سخت کشور است اما ما با تمام امکانات و ظرفیت ها و توان برای جهش تولید گام برمیداریم و انشالله بتوانیم سهم خود را از تولید ناخالص ملی بالا ببریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در بخش پایانی سخنان خود در این آیین با بیان اینکه تولیدات باید از سمت تولید سنتی به سمت تولید هوشمند و صنعتی ارتقاء یابد، اظهار داشت:استان سمنان، به مثابه قایقی تندرو است که می تواند همواره در تمامی مباحث و امور در کشور پییشتاز بوده و در این مسیر ، توجه به توسعه دولت الکترونیک به همراه شفاف سازی یکی از اموری است که می تواند سرعت این قایق تند رو را در رسیدن به نقصد نهایی و مطلوب، افزایش دهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار