محسن مسعودیان راد عنوان کرد؛
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امدادسمنان ازراه اندازی پویش «همدلی برای دانش آموزان آفلاین» برای دانش آموزان نیازمندتجهیزات هوشمندخبردادوگفت: ۳۰۰ مددجو استان فاقد تجهیزات هوشمند برای آموزش مجازی هستند.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 12 September 2020

راه اندازی پویش آنلاین سازی دانش آموزان مهریزی - خبری تحلیلی بزدرسا - یزد  رسا

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان پیش از ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت بازگشایی مدارس به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه پویش «همدلی برای دانش آموزان آفلاین» هم‌زمان با سراسر کشور در استان نیز راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: هدف این طرح جمع‌آوری کمک‌های نقدی و نیز تبلت و موبایل‌های کارکرده که باقابلیت نصب برنامه شاد بر روی آن‌ها برای دانش آموزان است.

وی بابیان اینکه سال گذشته جشن عاطفه‌ها در ۴۰۰ مدرسه، ۳۱ پایگاه ثابت و سیار، ۶۳ مسجد و ۶۰ مرکز نیکوکاری و ۲۳ پایگاه نماز جمعه برگزار شد، ابراز داشت: امسال با توجه به وجود بیماری ویروسی کرونا و تعطیل بودن برخی از مراکز مذکور جشن عاطفه‌ها نیز با تغییراتی همراه شده است.

محسن مسعودیان راد ضمن بیان اینکه ۳۰۰ خانواده نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان، فاقد تجهیزات هوشمند (تبلت و موبایل) برای استفاده فرزندان آن‌ها از آموزش‌های مجازی هستند، افزود: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۳*۱# در این پویش مشارکت کنند و شماره ۳۳۴۳۲۵۲۵ روابط عمومی نیز آماده پاسخگویی به سؤالات خواهد بود.

مسعودیان راد بابیان اینکه سه هزار دانش‌آموز استان سمنان امروز نیازمند مشارکت و کمک مردم در جشن عاطفه‌ها هستند، تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها از روز جمعه ۲۲ شهریور در استان سمنان آغاز و تا ۱۱ مهرماه به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه شور عاطفه‌ها فرصتی برای مشارکت و همدلی مردم به‌منظور یاری‌رساندن به دانش آموزان محروم به شمار می‌رود، افزود: مردم می‌توانند به‌صورت حضوری یا غیرحضوری در این طرح مشارکت داشته باشند لذا طریق شماره‌گیری کد دستوری #۳۰۲*۱۸۸۷۷ با تلفن همراه و یا شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات آماده دریافت کمک‌های خیران است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه رویداد ملی صنایع روستا هم‌زمان با سراسر کشور در استان نیز اجرایی می‌شود، ابراز داشت: تغییر و تحول در کسب‌وکارهای روستایی و توانمند کردن آن‌ها از طریق فناوری‌های نوآورانه دانش‌بنیان منطبق با نیاز روز جامعه مهم‌ترین هدف آن به شمار می‌رود.

مسعودیان راد بابیان اینکه تاکنون ۴۵ طرح در استان سمنان به دبیرخانه کشوری این رویداد ارسال‌شده است، تصریح کرد: افراد علاقه‌مند به حضور در این رویداد می‌توانند تا ۲۵ مهرماه سال جاری در سایت به آدرس www.emdad.ir مراجعه و ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی ضمن بیان اینکه این طرح به شناسایی فرصت‌های اشتغال در روستاها کمک می‌کند، افزود: با توجه به اینکه رویکرد کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف خود است لذا از شرکت‌های دانش‌بنیان، مخترعان و صاحبان ایده در این رویداد حمایت خواهد کرد و تسهیلات لازم را در اختیار آن‌ها خواهد گذاشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار