قرعه‌کشی لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور انجام شد و در نهایت تیم الوند در گروه چهارم قرار گرفت، گروهی که پراکندگی شهری آن به مراتب بیشتر از سه گروه دیگر است.
کد خبر: ۹۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 09 September 2015
قرعه‌کشی لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور انجام شد و در نهایت تیم الوند در گروه چهارم قرار گرفت، گروهی که پراکندگی شهری آن به مراتب بیشتر از سه گروه دیگر است.

به گزارش فارس؛ برنامه کامل دور رفت مسابقات لیگ دسته دوم کشور طبق قرعه‌کشی انجام شد که در گروه اول تیم‎های بعثت کرمانشاه، کارون اهواز، شهرداری بندرعباس، برق نوین شیراز، آراد اصفهان، شهرداری زنجان، شهرداری دزفول، نیروی زمینی، ملی‌پوشان تبریز و پرسپولیس گناوه حضور دارند.

در گروه دوم نیز تیم‌های راهیان کرمانشاه، کارگر بنه گز، شهرداری ماهشهر، ماهان شوشتر، بادران تهران، کیمیا فرایند تهران، پارس جنوبی جم، تربیت نوین‌ یزد، شهرداری تبریز و شهرداری کامیاران با هم به رقابت خواهند پرداخت.

تیم‌های مقاومت تهران، نفت امیدیه، کارا شیراز، هف سمنان، نسل ابومسلم، شهرداری جویبار، نفت نوین آبادان، نفت و گاز گچساران، استقلال آبی تهران و کاسپین قزوین در گروه سوم حضور دارند.

اما در گروه چهارم تیم الوند باید برابر تیم‌هایی به میدان برود که از شمال تا جنوب و شرق تا غرب کشور در آن حضور دارند، تیم‎های رهپویان رضوانشهر، خلخال دشت، صنعت ساری، فولاد اهواز، پیام وحدت مشهد، تربیت ایلام، شاهین‌کیش، سپیدرود رشت و شهرداری ارومیه حریفان تیم الوند همدان هستند.

این رقابت‌ها از پنجم مهرماه سال جاری در شهرهای مختلف آغاز خواهد شد و اواخر بهمن‌ماه نیز مرحله اول آن به پایان می‌رسد که چهار تیم انتهای جدول هر گروه مستقیم به لیگ دسته 3 سقوط می‌کنند.

برای مرحله دوم مسابقات از هر گروه سه تیم جواز صعود را پیدا می‌کنند که باید در دو گروه 6 تیمی از اوایل اسفند‌ماه سال جاری تا اواخر اردیبهشت‌ماه سال 95 با هم به رقابت بپردازند.

در نهایت تیم‌های اول دو گروه جواز صعود را پیدا می‌کنند و تیم‌های دوم هر گروه نیز باید برای سومین تیم صعودکننده به دیدار پلی‌آف که در خردادماه برگزار می‌شود، به میدان بروند.

گفتنی است تیم الوند در نخستین دیدار خود باید مقابل سپیدرود رشت به میدان برود که این دیدار یکشنبه پنجم مهرماه ساعت 14 در ورزشگاه تختی رشت برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار