مدیر آموزش و پرورش ملایر از اجرای مانور پروژه مهر از 15 تا 25 شهریورماه به منظور آمادگی مدارس برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 08 September 2015
مدیر آموزش و پرورش ملایر از اجرای مانور پروژه مهر از 15 تا 25 شهریورماه به منظور آمادگی مدارس برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش فارس؛کاوه برخورداری با اشاره به اجرای طرح پروژه مهر در سطح مدارس شهرستان ملایر اظهار کرد: پروژه مهر با هدف آمادگی، تلاش و گرفتن بازخوردهای نهایی برای رفع موانع تا زمان بازگشایی مدارس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای بهتر طرح پروژه مهر بازدیدهای کارشناسان استانی در تابستان در مدارس شهرستان صورت گرفته است، گفت: در این زمینه 300 مورد بازدید در سطح مدارس شهرستان انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر این بازدیدها را باعث رفع مسائل و مشکلات، جلوگیری از هدررفت انرژی و تحمیل هزینه‌های اضافی دانست.

وی تصریح کرد: در انتصابات جدید آموزش و پرورش ملایر، سعی بر این بوده از نیروهای جوان و با انگیزه بالا در همه زمینه‌ها استفاده شود.

برخورداری با اشاره به ثبت نام بیش از 95 درصد از دانش‌آموزان در مدارس در دوره‌های مختلف تحصیلی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم مراسم خوبی را در بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای رفع موانع و ایجاد آمادگی کامل از 15 شهریورماه تا 25 شهریورماه مانور پروژه مهر با همکاری مدارس و همکاران اداری برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار