رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه از برگزاری مراسم محوری دعای عرفه در مزار شهدای گمنام شهر‌های زیراب و پل‌سفید و مراکز آموزشی سوادکوه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 08 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام غلام‌حسین ذاکری‌خطیر بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با اشاره به اینکه مناسبت‌های دهه غدیر، عرفه و هفته دفاع مقدس از شعائر دینی و ملی ما است، گفت: برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و دینی باید در راستای صیانت از دستاورد‌های دینی و ملی انجام شود.
وی با تأکید بر لزوم تعمیق و گسترش فعالیت‌های دینی در جامعه، اظهار کرد: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی به منظور ترویج آموزه‌های دینی و ساماندهی مناسب به فعالیت‌های مناسبتی و استفاده از توانمندی‌های ادارات و نهاد‌ها تشکیل شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه از برگزاری مراسم محوری دعای عرفه در مزار شهدای گمنام شهر‌های زیراب و پل‌سفید خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر مزار شهدای گمنام شاهد برگزاری مراسم دعای عرفه در هشت مجتمع آموزشگاهی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خواهیم بود.
ذاکری‌خطیر به همکاری مناسب ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برای برگزاری گفتمان دینی اشاره کرد و بیان داشت: 10 مدرسه در مجتمع‌های آموزشی آموزش و پرورش سوادکوه و سوادکوه‌شمالی اقدام به برگزاری گفتمان دینی با موضوع ولایت و رهبری خواهند کرد.
وی به مراسم خاطره‌گویی فرهنگیان رزمنده و ایثارگران و فرماندهان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جشن بزرگ ولایت و دسته‌روی سادات علوی با برنامه‌ریزی هیئت مذهبی سوادکوه برگزار می‌شود و مبلغ خارجی نیز در مدارس و مساجد سوادکوه سخنرانی خواهد کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه مربیان قرآنی باید الگوی عملی اجرای دستورات قرآنی در جامعه باشند، تصریح کرد: استفاده از فضای قرآنی برای دست‌یابی به اهداف فرهنگی باید از اولویت‌های مراکز قرآنی باشد.
وی با اشاره به استقبال مناسب از طرح جشنواره فصلی قرآنی، ادامه داد: طرح جشنواره فصلی از طرح‌های ابتکاری شهرستان سوادکوه است که در 12 بخش برگزار می‌شود که قرائت، حفظ، مقاله، نقاشی، کلیپ، وبلاگ و طرح‌های ابتکاری بخشی از این جشنواره را تشکیل می‌دهد.
ذاکری‌خطیر خاطرنشان کرد: چهارمین جشنواره فصلی قرآن تبلیغات اسلامی سوادکوه در 30 مهر‌ماه امسال برگزار می‌شود.
وی از برگزاری جلسات طرح و برنامه قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه به صورت 15 روز یک‌بار خبر داد و گفت: بازدید کارشناسی شده از مراکز قرآنی، برگزاری طرح‌های تخصصی قرآنی و بازدید از مراکز موفق قرآنی سایر شهرستان‌ها بخشی از مصوبات آخرین جلسه برگزار شده طرح و برنامه قرآنی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار