استاندار مرکزی گفت:نيروي پليس،نيرويي سرافراز، پرتلاش و مورد اعتماد اطمينان مردم و مسئوليت هاي آنان در طرح محدوديت هاي ترافيكي مقابله با كرونا و در اجراي طرح زمستانه سنگين است.
کد خبر: ۹۲۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ 10 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی سید علی آقا زاده ، در رزمايش طرح زمستانه پليس راه،با قدرداني از زحمات لحظه لحظه كاركنان نيروي انتظامي و همراهي ديگر دستگاه هاي امدادي در خدمات رساني شبانه روزي به مردم افزود: مسئوليت خدمت به مردم توفيقي الهي است و خدمت در مسئوليت حفظ و كيان انسان ها نعمتي است كه نصيب معدود افرادي مي شود و بايد همواره قدردان و شگرگذار آن بود و از تمامي دوران آن استفاده بهينه داشت.
وي با قدرداني كليه دستگاه هاي حاضر در اجراي طرح زمستانه در استان مركزي اظهار داشت: مجموعه تلاش هاي جمعي تمامي دستگاه ها در سالجاری،‌ دستاورد بزرگي در ارتقاء‌ امنيت ترافيكي را در استان ايجاد كرد و اميد است طرح زمستانه نيز با هم افزايي جمعي فرجامي نيك به دنبال داشته باشد.
استاندار استان مركزي افزود: مسئوليت هاي پليس در طول سال به ويژه در مدت زمان محدوديت هاي ترافيكي ويژه مقابله با كرونا تشديد شد و بازتاب اين تلاش ها دستاورد بزرگي از كاهش سوانح رانندگي و انضباط و ارتقاء امنيت اجتماعي را در استان به دنبال داشت.
رئيس شوراي تامين استان مركزي با بيان توفيق الهي براي كاركنان ناجا یادآورشد:‌ كاركنان نيروي انتظامي، همواره سرافراز، پرتلاش و مورد اعتماد مردم هستند و اين ايثارگري ها شايسته قدرداني است.
وي در ادامه از ديگر دستگاه هاي خدمات رسان در همراهي با پليس در خدمت گذاري به مردم قدردانی كرد و گفت:‌در سال جاري ميزان كشته شدگان سوانح رانندگي در سايه اين تلاش ها در حدود ۱۰ درصد كاهش يافت و تعداد كمتري از هموطنانمان در تصادفات رانندگي در استان جان خود را از دست دادند.
مهندس آقازاده اظهار داشت: همواره بايد متعهدانه تلاش كنيم تا خدمتگزار شایسته‌ای به مردم و نظام اسلامي باشيم و از هيچ تلاشي در ارتقاء سطح امنیت ترافیکی شهروندان و کاهش حداکثری تصادفات دریغ نداشته باشيم.
استاندار مرکزی اضافه کرد: ادارات و سازمان‌های متولی اجرای طرح زمستانی از جمله ، هلال‌احمر، فوریت‌های پزشکی، اداره راه و شهرسازی، شهرداری و .... با بسیج امکانات و نیروهای خود با حضور به‌ موقع در معابر درون و برون‌شهری و ارائه خدمات شایسته و درخور و شأن و منزلت مردم، باید با آمادگی کامل نسبت به مرتفع نمودن مشکلات احتمالی در اجرای این طرح اقدام می‌کنند.
مهندس آقازاده اظهار داشت: در طرح زمستانه پلیس‌راه و راهور استان با همکاری دیگر ادارات با امکانات و تجهیزات خودرویی و موتوری در نقاط حادثه‌خیز سطح مستقر استقرار و نسبت به روان‌سازی ترافیک و انتظام بخشی معابر درون‌شهری اقدام خواهند کرد.
رئیس شورای تامین استان اظهار داشت: طرح‌های خدماتی باید مقتدرانه، هوشمندانه، مدبرانه و مسئولانه انجام شود و شورای تامین استان نيز در تلاش است با تامین امکانات مناسب و رفع کمبودهای حوزه ترافیکی در حدتوان و امکانات موجود، گامی موثر در امنیت ترافیک استان بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار