محمد حسین محمدی:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: طرح ارتقا تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج در حال حاضر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۹۲۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 13 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، محمد حسین محمدی اظهار داشت: تاکنون برای اجرای طرح ارتقا تصفیه خانه فاضلاب سنندج ۲۵ میلیارد تومان و ۱۱۰ هزار یورو هزینه شده است.

وی اضافه کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج در ابتدا برای جمعیت ۴۶۵ هزار نفری این شهر و با ظرفیت ۹۹ هزار و ۳۶۰ مترمکعب در شبانه روز ایجاد شد که قرار است به ۱۵۰ هزار مترمکعب در شبانه روز افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان با بیان اینکه ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سنندج با هدف افزایش ۵۱ هزار مترمکعبی ظرفیت تصفیه اجرا می‌شود، افزود: با اجرای این طرح، جمعیت تحت پوشش سنندج از ۴۶۵ هزار نفر به ۷۰۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

محمدی با اشاره به اینکه تجهیزات طرح ارتقا تصفیه‌خانه خریداری و مقداری از سازه‌ها هم اجرا شده است. اظهار داشت: آبگیری سد ژاوه منوط به اجرای فاز ۲ یا ارتقا تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج است که امیدواریم در مدت زمان کمی طرح پایان یابد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار