رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: هشت هزار بسته معیشتی در قالب سومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه(طرح حاج قاسم سلیمانی) توسط اداره اوقاف در میان نیازمندان شهرستان ری توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 17 December 2020

حجت الاسلام سید محمد سیدی روز پنجشنبه در حاشیه برگزار این رزمایش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، چای، قند، شکر، ماسک و مواد ضد عفونی کننده به ارزش چهار میلیون ریال است که امروز در میان افراد نیازمند توزیع می شود.

وی با بیان اینکه تمامی اجناس تهیه شده در بسته های معیشتی تولید داخلی هستند، افزود: منابع مالی این بسته ها نیز از محل درآمدهای موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان ری و بخشی نیز توسط خیرین تامین شده است.

سیدی اضافه کرد: سومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه امروز همزمان در سه امامزاده شعیب(ع) روستای فیروزآباد، امامزاده اسماعیل(ع) و ابراهیم(ع) بخش کهریزک و امامزاده عبدالله(ع) شهرری نیز برگزار می شود.

این مسئول با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی در شهرستان ری از هفته بسیج تا سالروز شهادت سردار سلیمانی تحت عنوان طرح "حاج قاسم سلیمانی" توزیع می شود، بیان داشت: طبح و توزیع غذای گرم توسط تولییت امامزادگان، توزیع سه تن گوشت مرغ گرم توسط خیرین نیز در این طرح صورت گرفته است.

سیدی یادآور شد: تهیه ۴۰۰ دستگاه بخاری، لباس گرم با توجه به آغاز فصل سرد سال، توزیع یکصد هزار ماسک و مواد ضد عفونی کنند، قربانی کردن سه راس گوساله و ۲۱ راس گوسفند توسط خیرین از دیگر کمک های اداره اوقاف و خیرین شهرستان ری در قالب طرح " شهید حاج قاسم سلیمانی" می باشد.

این مسئول در خصوص شناسایی نیازمندان و جامعه هدف رزمایش های کمک های مومنانه اداره اوقاف شهرستان ری نیز گفت: این اداره با همکاری سایر دستگاه های حمایتی یک بانک از افراد نیازمند تهیه کرده و همچنین هیات امنایی امامزادگان نیز مکلف به شناسایی و معرفی افراد نیازمند مناطق خود شده اند.

به گزارش ایرنا، مرحله اول رزمایش همدلی و رفتار مومنانه(مواسات) در کشور به دستور رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان همزمان با میلاد امام زمان(عج) کلید خورد و این طرح که هم اکنون در مرحله سوم خود قرار دارد پایان سال نیز توسط دستگاه های مختلف و خیرین ادامه خواهد داشت.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار