شروع زندگی مشترک زوج جوان؛
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از توزیع ۲۸۷ سری کمک هزینه جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد استان با کمک خیران نیک اندیش خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 02 January 2021

مشارکت های مردمی در کمیته امداد سمنان ۵۱ میلیارد تومان بوده است - اقطاع  نیوز | اخبار ایران و جهان | پایگاه خبری اقطاع نیوز | اخبار ایران و جهان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان با بیان اینکه ۲۸۷ سری کمک جهیزیه و شروع زندگی جدید برای جوانان نیازمند استان توزیع شده است، تاکید کرد: ۲۸۷ مددجو با حمایت‌های مختلف از جمله همین کمک هزینه ازدواج، جهیزیه و مشاوره، در سال جاری زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در کنار کمک‌های نقدی و غیر نقدی، این نهاد خدمات مشاوره‌ای هم به زوج‌های جوان تحت پوشش می‌دهد، تاکید کرد: تصمیم درست، تحکیم بنیان خاناده و راهنمایی در زمره اهداف و محورهای این مشاوره‌ها است.

محسن مسعودیان راد با بیان اینکه کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروس‌ها، هدیه ازدواج به فرزندان پسر خانوارهای تحت حمایت در زمره خدمات کمیته امداد به نیازمندان است، افزود: این نهاد حتی کمک‌هزینه به ازدواج مجدد و به دختران نیازمند نیز اهدا می‌کند.

مسعودیان راد با بیان اینکه علی رغم تمام کمک‌هایی که مردم نیک‌اندیش داشته‌اند هنوز ۳۷ مددجوی کمیته امداد استان سمنان در انتظار همدلی خیران هستند، گفت: با مساعدت مردم و مراکز نیکوکاری امیدواریم به زودی کمک هزینه مورد نیاز ازدواج این افراد هم تأمین شود.

وی با بیان اینکه دختران تحت حمایت کمیته امداد در حال تحصیل در صورت ازدواج تا آخرین مقطع تحصیلی حمایت می‌شوند، ابراز کرد: به پسران نیز کمک هزینه تأمین مایحتاج اولیه تشکیل زندگی مشترک داده می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار