مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۳۵ حامی ایرانی مقیم خارج از کشور در همکاری با این نهاد از ۸۶ کودک معنوی خود حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 04 January 2021

به گزارش تابناک سمنان محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به اینکه در قالب طرح اکرام ایتام ۳۵ نفر از ایرانیان خارج از کشور با کمیته امداد استان سمنان همکاری دارند، گفت: این خیران نیکوکار حمایت از ۸۶ نفر از فرزندان ایتام در استان را بر عهده دارند.

او اضافه کرد: اگر شرایط حضور حامیان خارج از کشور برای دیدار با فرزندان معنویشان فراهم شود تا از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند، این دیدارها اغلب منجر به اتفاقات خوبی از جمله تامین مسکن و وسایل زندگی و سایر موارد در زندگی ایتام خواهد شد.

مسعودیان راد افزود: رویکرد مهم کمیته امداد گسترش همدلی، ترویج احسان و نیکوکاری در بین هموطنان خارج کشور است که نسبت به هموطنان داخل کشور احساس مسئولیت بیشتری کنند تا بتوان از طریق آنها مشکلات افزون‌تری از ایتام را رفع کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: این حامیان در ۹ ماهه سال ۹۹ به میزان ۴۳۰ میلیون ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار