مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هیچ دانش‌آموزی در ابتدای مهرماه بدون کتاب نخواهد بود و کتاب‌های درسی تا قبل از مهرماه توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 12 September 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، صابر سپهری در جلسه مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: شمار معکوس برای آغاز سال تحصیلی جدید شروع شده و مدیران و رؤسای مناطق و نواحی باید در روزهای باقیمانده با شناسایی مشکلات و نواقصات، در صدد رفع آن برآیند.

وی تصریح کرد: در نخستین مانور بازگشایی مدارس که در 11 شهریور انجام شد 19 گروه اعزامی از اداره کل با حضور در سطح مناطق و نواحی، بر حسن اجرای پروژه مهر نظارت کرده و مشکلات موجود را احصا کردند تا اقدامات و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود.

سپهری گفت: دومین مانور بازگشایی در 25 شهریورماه امسال برگزار می‌شود که امیدواریم مناطق و نواحی با تلاش مضاعف در حل مشکلات، بتوانند نتایج مثبتی را در این مانور ارائه داده و برای بازگشای مدارس آماده باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: زنگ بازگشایی مدارس با عنوان زنگ مهر در ابتدای مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس نواخته خواهد شد که حضور مسئولان شهرستان‌ها در این مراسم رنگ و بوی خاصی را ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرای نقل و انتقالات اضطراری افزود: بدون شک اگر نقل و انتقالات بر اساس مازاد و نیاز صورت گیرد، ابتدای مهر در مناطق و نواحی با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه نخواهیم شد.

سپهری با اشاره به توزیع کتب درسی در سطح استان اظهار کرد: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هیچ دانش‌آموزی در ابتدای مهرماه بدون کتاب نخواهد بود و کتاب‌های درسی تا قبل از مهرماه توزیع می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در بحث تعمیر و تجهیز مدارس پیگیری‌های لازم از طریق اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس انجام شده است و با اعتباراتی که در اختیار مناطق و نواحی قرار داده شده است، امیدواریم در این وقت کم امورات باقیمانده در این زمینه انجام شود.

وی گفت: مسئله کنکور در استان تلاش بیشتری را می‌طلبد تا به حد مطلوب برسد و بایستی با برنامه‌ریزی و تشکیل مدارس ثابت کنکور در مناطق و نواحی قدم‌های مثبتی در این مورد برداشته شود.

سپهری از روسا و مناطق خواست تا مشاوران مدارس را برای ارتباط با دانش‌آموزان و شناسایی مشکلات موجود آن‌ها توجیه کنند و افزود: مدیران و روسای مناطق و نواحی ارتباطشان را با دبیران قطع نکنند و با حضور در مدارس، به صورت ملموس‌تر با مشکلات فرهنگیان آشنا شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار