رییس کل دادگستری:
رییس کل دادگستری کردستان گفت: در راستای اجرای آخرین بخشنامه رییس قوه قضائیه مبنی بر پایش زندانیان و تحقق سیاست‌های حبس زدایی و سازماندهی و بررسی پرونده‌های زندانیان، وضعیت این مددجویان بررسی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 25 January 2021
به گزارش تابناک کردستان ، حجت الاسلام سیدحسین حسینی روز دوشنبه در بازدید از زندان قروه اظهار داشت: استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، پابند الکترونیکی و همچنین استفاده از ارفاقات قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندان از برنامه‌های دوره تحول در قوه قضاییه است.

وی با بیان اینکه ما مکلف به اجرای سیاست‌ها و دستورالعمل‌های قوه قضاییه هستیم، افزود: بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره مسوولین قضایی و همه قضات استان با زندانیان از برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال دستگاه قضایی بوده که هدف از این اقدام رسیدگی به امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان است.

حجت الاسلام حسینی ضمن بازدید از زندان و تشکیل جلسه با موضوع پیگیری مصوبات و میزان اجرای دستورالعمل‌های قوه قضاییه در امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان به مشکلات قضایی زندانیان رسیدگی و از نزدیک با مددجویان گفت و گو کرده و از وضعیت فعلی ومدت حبس آن‌ها مطلع و دستورات لازم را در راستای تسریع حل مشکلات آن‌ها صادر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار