نماینده شیراز از پیگیری اجرای طرح تفصیلی شهر گویم خبر داد و بیان کرد: باید پیش از این با ساخت وسازهای غیرقانونی درگویم برخورد مناسب می شد تا امروز شاهد این وضعیت نباشیم.
کد خبر: ۹۳۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 29 January 2021

به گزارش تابناک فارس: علیرضا پاک فطرت در بازدید از شهرک گویم و گفت و گو با اعضای شورا و یاوران شورای اسلامی این شهرک گفت: لازم است تا از تجربه یاوران شورای گویم استفاده موثر شود.

نماینده اول مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تحقق طرح جامع مدیریت یکپارچه واحد شهری، روستاهایی که تاثیرات اجتماعی و ترافیکی و جمعیتی دارند شناسایی شده و امکانات لازم برای آنها تامین شود.

وی اضافه کرد: جاده شیراز به گویم به عنوان یک محور پرتردد و مقصد گردشگری باید مورد توجه قرار بگیرد و به جای اسکان جمعیت زیاد و ساخت و سازهای بی حساب و کتابف محل استقرار تاسیسات وامکانات گردشگری باشد.

پاک فطرت با اشاره به ایجاد محورهای مواصلاتی اتوبان جدید و کمربندی درحال احداث شیراز-اصفهان بیان کرد: این محور موجب رفع مشکلات ترافیکی گویم نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از گزینه های مناسب برای گویم به عنوان یک مقصد گردشگری، ایجاد زیرگذر است که برای مغازه ها مشکلی ایجادنمی کند و آلودگی صوتی نیر ندارد.

نماینده مردم شیراز وزرقان در مجلس تاکید کرد: دولت و شهرداری باید امکانات و اعتبارات لازم برای کنترل تخلفات را به یاوران شورای شهرک ها بدهد.

وی از پیگیری اجرای طرح تفصیلی شهر گویم خبر داد و بیان کرد: باید پیش از این با ساخت وسازهای غیرقانونی درگویم برخورد مناسب می شد تا امروز شاهد این وضعیت نباشیم.

برچسب ها: گویم ، پاک فطرت
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اهالی گویم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
آقای استاندار تو رو خدا یه کاری واسه ما اهالی گویم کنید,ما نه برق نه گاز نه آب هیچی نداریم ،لداد ما برسید لطفاً ،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار