استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب شرب سالم و مطلوب مورد نیاز شهروندان سنندجی اختصاص یافته است و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.
کد خبر: ۹۳۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ 03 February 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، بهمن مرادنیا عصر چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه آب سنندج گفت: یکی از خواست‌های اساسی مردم سنندج تامین آب شرب سالم است که این مهم امروز تحقق یافت.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبار برای انتقال آب سد آزاد به سنندج اعتبارات مورد نیاز را تامین و آنرا در بودجه سال آینده گنجانده است، گفت: برای اتمام این پروژه مهم سه هزار میلیارد میلیارد ریال نیاز است که ۲ هزار میلیارد ریال آن آن تامین و مابقی نیز تامین خواهد شد و امیدواریم در یک زمان اندک و مشخص مردم از برکات این پروژه بهره‌مند شوند.

مرادنیا بیشترین سرمایه گذاری‌های انجام شده در سه سال گذشته را در حوزه آب اعلام کرد و اظهار داشت؛ در این دولت اعتبارات مورد نیاز سد‌های استان ازجمله سیازاخ، گاران، رمشت و امیرآباد تامین شد.

استاندار کردستان حمایت‌های رییس سازمان برنامه و بودجه و توجه ایشان به توسعه کردستان را ستودنی اعلام وگفت: هر نیازی در استان داشتیم و هر زمان به ایشان مراجعه می‌کردیم دست خالی بر نمی‌گشتیم که این نشان از توجه وی به کردستان و مردم این دیار است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار