کد خبر: ۹۴۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ 14 February 2021
احمد حسین زادگان، در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان گفت: خوشبختانه با تلاش همه دست اندرکاران و همراهی مردم و اصناف، پیک بیماری در مازندران کنترل شده و تعداد شهر‌های نارنجی از ۱۵ به ۷ شهر کاهش یافت.

 
او افزود: وضعیت همچنان در مازندران شکننده است و رنگ‌های زرد و آبی نباید موجب عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم شود.

 
استاندار مازندران گفت: هر یک از اعضای ستاد؛ متولی یک بخش هستند و باید نظارت‌ها را در زیر مجموعه‌های خود دقیق و باجدیت اجرا کنند.

 
حسین زادگان افزود: فرمانداران شهرستان‌ها آخرین وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز تهیه، توزیع، اماکن عمومی، کارگاه و واحد‌های کاری را بررسی و بر فعالیت آن‌ها نظارت بیشتر داشته باشند.

 
او بیان کرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث شیوع همه گیری می‌شود پس اولویت اول ما تشدید نظارت‌های دقیق بر پروتکل‌های بهداشتی است.

 
بگفته استاندار اگر می‌خواهیم وضعیت حفظ شود باید با همکاری و همیاری همه‌ی قشرها با رعایت پروتکل‌ها از خیز و فراگیری چهارم جلوگیری کنیم.

 
حسین زادگان با تاکید بر این که دهیاران در روستا‌ها از برگزاری مراسم عزا و عروسی جلوگیری کنند، تصریح کرد: حضور و تجمع افراد در پارک‌ها و پارک‌های جنگلی ممنوع است و فرمانداران، بخشداران و دهیاران نظارت بیشتر داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار