کد خبر: ۹۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 15 September 2015
استاندار گیلان گفت: گیلان جزو 10 استان برتر کشور در حوزه دولت الکترونیک است.
خبرگزاری فارس: رتبه دهم گیلان در حوزه دولت الکترونیک کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی استاندار گیلان دقایقی پیش در همایش دولت الکترونیک تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزاری این همایش را تخصصی و تکلیف اداری دانست و اظهار کرد: موظف هستیم در دولت الکترونیک در گیلان پیشرو باشیم.

وی با بیان اینکه امروز گیلان در حوزه دولت الکترونیک رتبه دهم کشور را دارد، تصریح کرد: باید تلاش بیشتری در رشد این شبکه الکترونیکی داشته باشیم.

استاندار گیلان اجرای برنامه‌های دولت الکترونیک در استان را ضرورت خواند و گفت: یک‌ درصد از اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی گیلان به توسعه دولت الکترونیک استان اختصاص داده شده است.

وی از راه‌اندازی 500 دفتر خدمات الکترونیکی در روستاهای گیلان در سال جاری خبر داد و افزود: امکان راه‌اندازی یک‌هزار دفتر خدماتی در استان وجود دارد.

نجفی ایجاد شبکه دولت الکترونیک را مورد تاکید رئیس جمهور دانست و اظهار کرد: این قابلیت برای ایجاد شبکه دولت الکترونیک در گیلان وجود دارد.

وی با بیان اینکه سهم گیلان در کشور نباید غفلت شود، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها موظف هستند زمینه ایجاد دولت الکترونیک در استان را فراهم کنند تا به جایگاه استان در برنامه ششم توسعه کشور برسیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار