فرمانده انتظامی سقز گفت: ماموران پلیس کلانتری ۱۲ شهرستان سقز، موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و کشف ۶ فقره سرقت شدند
کد خبر: ۹۶۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ 20 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، سرهنگ صید علی صفری اظهار داشت: با به دست آمدن اطلاعاتی از یک سارق سابقه دار توسط ماموران پلیس کلانتری ۱۲، موضوع در دستور کار آنان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس، تحقیقات خود را شروع و موفق به شناسایی مخفیگاه سارق شدند و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ صفری یادآور شد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود هنگامیکه با مستندات موجود در پرونده روبرو شد، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به ۶ فقره انواع سرقت اماکن خصوصی در شهر سقز اعتراف کرد.

وی با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه متهم افزود: پس از تکمیل مراحل پرونده و مجوز مقام قضایی همه اموال مکشوفه تحویل مالباختگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز به شهروندان سقزی توصیه کرد، هنگام خروج از منزل از قفل‌ها و موارد ایمنی مطمئن شوند و حتی الامکان خودرو سواری را در پارکینگ‌های مطمئن پارک کرده و از رها کردن وسایل و مدارک در داخل خودرو خودداری کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار