رییس کمیسیون صنایع مجلس:
عزت الله اکبری گفت: ورود و فعالیت شرکت های خارجی به ایران باید سبب تقویت صادرات و تولید ملی باشد.
کد خبر: ۹۶۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ 20 May 2021

 

به گزارش تابناک سمنان عزت الله اکبری رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در نشست با فعالان اقتصادی سمنان گفت: یکی از نگرانی های تولید کنندگان و صاحبان صنایع این است که اگر نتیجه مذاکراتی که در حال انجام است ، آزاد شدن بی رویه واردات انواع کالاها باشد ، صنایع داخلی با مشکل جدی روبرو می شوند.

او تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه اجازه ورود بی حساب و کتاب شرکت های خارجی را نخواهد داد و فعالیت این شرکت ها در ایران باید صرفا برای تقویت صادرات و تولید ملی باشد

رئیس کمیسیون صنایع و معاادن مجلس همچنین تاکید کرد : در بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی مشخص است جهش تولید اتفاق افتاده و از این پس دولت باید برای افزایش صادرات برنامه ریزی داشته باشد .

او گفت: در قانون برنامه ششم توسعه هم الزام بانک‌ها به اختصاص ۴۰ درصد منابع تسهیلات به بخش تولید وجود دارد که دولت باید از این امر حمایت کند.

اکبری ابراز داشت: طرح های اقدام دولت به اعمال یا اجرای دیپلماسی اقتصادی ،جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولید‌ی به علت بدهی و جلوگیری از زندانی شدن فعالان اقتصادی به علت مشکلات اقتصادی و مالی از برنامه‌های کمیسیون صنایع و معادن مجلس است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار