۱۹۸ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۲۸ هزار و ۹۹۳ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.
کد خبر: ۹۶۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 22 May 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه جمعه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۹۴ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه شناسایی شده اند و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۳۸ هزار و ۶۰۱ نفر رسید.

بنابر این گزارش، از ظهر پنجشنبه تا ظهر دیروز جمعه، سه نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان فوت کردند و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تعداد جانباختگان این بیماری در استان به یکهزار و ۸۷ نفر رسید.

طبق اعلام این کمیته، با ترخیص ۲۶ بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۱۰ هزار و ۲۱۸ نفر رسید.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، تمامی شهرستان‌های استان سمنان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های میامی و آرادان در وضعیت زرد قرار دارند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر روز جمعه ۳۱ اردیبهشت اعلام کرد: با فوت ۲۰۰ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به ویروس کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان‌باختگان این بیماری در ایران از ۷۸ هزار نفر گذشت.

از دیروز ۳۰ اردیبهشت تا امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۲۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۵۳۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۸ هزار و ۱۹۴ نفر رسید. ضمن اینکه مجموع بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۱۵ هزار و ۸۸۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۸۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

پنج هزار و ۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار