مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: کتاب‌فروشی‌های استان می‌توانند برای ثبت نام در این طرح به سایت tarh.ketab.ir مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۶۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 26 May 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: کتاب‌فروشی‌های استان می‌توانند برای ثبت نام در این طرح به سایت tarh.ketab.ir مراجعه کنند.

خوش اقبال با بیان اینکه این طرح از ۱۷ خرداد به مدت یک هفته تا ۲۴ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهارداشت: کتاب‌فروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های قبلی، برای تأیید شرکت در بهارانه کتاب ۱۴۰۰ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تأیید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

او تصریح کرد: طرح بهارانه کتاب توسط خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتاب‌خوانی و حمایت از کتاب‌فروشی‌ها برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در این طرح تسهیلاتی در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌شود که میزان یارانه برای کتاب‌ها ۲۰ درصد و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار