تیم فوتبال «وحدت الوند» خود را برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم آماده می‌کند و موفق شده با درایت کادر فنی بیش از 70 درصد بازیکن مستعد بومی استان را جذب کند.
کد خبر: ۹۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 21 September 2015
تیم فوتبال «وحدت الوند» خود را برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم آماده می‌کند و موفق شده با درایت کادر فنی بیش از 70 درصد بازیکن مستعد بومی استان را جذب کند.

به گزارش فارس؛ در حالی که کمتر از 15 روز تا شروع رقابت‌های لیگ دسته دوم باقی مانده، تیم‌های حاضر خود را برای حضوری پرقدرت آماده می‌کنند.

امسال 40 تیم حاضر در این رقابت‌ها در چهار گروه 10 تیمی با هم رقابت خواهند کرد تا در نهایت از هر گروه سه تیم برتر راهی دور بعدی شوند و رقابت اصلی خود برای دسته اولی شدن را شاهد باشند.

تیم وحدت الوند همدان نماینده دسته دومی استان که بعد از کش و قوس فراوان در همدان باقی مانده، موفق شده با جذب بازیکن بومی مستعد و استفاده از بازیکنان غیربومی باتجربه شرایط خوبی را در تمرینات آماده‌سازی خود رقم بزند.

الوندی‌ها با قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان و حمایت 200 میلیون تومانی در همدان باقی ماندند و در حال حاضر با هزینه خانواده قره‌باغی مشغول تمرینات خود هستند.

منوچهر بیگم‌جانی سرمربی و مصطفی کاشی دستیار وی در کادر فنی سعی کردند از قابلیت‌های بومی استان برای حضوری پرقدرت و شایسته در لیگ دسته دوم استفاده کنند، به طوری که تاکنون حدود 20 بازیکن را ارزیابی کردند و مراحل مذاکره و عقد قرارداد با آنها صورت گرفته است.

تیم‌ها در فرصت باقی مانده تا شروع مسابقات بعد از انجام تمرینات فشرده بدنسازی برای رسیدن به شرایط تاکتیکی اقدام به برگزاری مسابقات تدارکاتی و دوستانه می‌کنند.

شاگردان بیگم‌جانی هم برای محک زدن جدی خود یک مسابقه دوستانه را برابر تیم دسته دومی شهرداری کامیاران برگزار کردند که در نهایت منجر به پیروزی همدانی‌ها شد.

الوند در ورزشگاه آزادی کامیاران به مصاف حریف دسته دومی خود رفت و سه بر یک برابر شهرداری‌چی‌های این شهر به برتری رسید.

در نیمه نخست بازی شهرام کوثری و میلاد فرخی برای الوندی‌ها گلزنی کردند.

تیم میزبان در ابتدای نیمه دوم یکی از گل‌ها را پاسخ داد، اما چند دقیقه بعد رضا حسینی گل سوم تیم وحدت الوند را به ثمر رساند.

شاگردان منوچهر بیگم‌جانی در فرصت باقی مانده تا شروع لیگ تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد و به احتمال زیاد این هفته یک مسابقه تدارکاتی دیگر برابر تیم دسته اولی برگزار خواهد شد.

مسئولان باشگاه وحدت الوند هم سرگرم مراحل نهایی کردن قرارداد بازیکنان هستند تا 31 شهریور با ثبت در هیئت فوتبال به صورت رسمی در سازمان لیگ فوتبال ایران به ثبت برسد.

نکته مهمی که در تیم وحدت الوند وجود دارد از بین 20 بازیکنی که توسط کادر فنی در حال حاضر مورد گزینش و ارزیابی قرار گرفتند، بیش از 70 درصد آنها بازیکنان مستعد بومی و داخل استان هستند که این می‌تواند برای پشتوانه‌سازی این تیم اقدام قابل توجهی باشد.

هر چند باید منتظر شد و دید این تیم در کوران اصلی مسابقات لیگ دسته دوم چه نتیجه‌ای را رقم می‌زند و آیا بازیکنان استانی و کادر فنی 100 درصد بومی این تیم می‌تواند یک برند بومی به نام فوتبال همدان به ورزش کشور معرفی کند؟

در مرحله دوم این رقابت‌ها 12 تیم صعود کرده در دو گروه 6 تیمی با هم مسابقه خواهند داد که در نهایت تیم‌های اول هر گروه مستقیماً صعود کرده و تیم‌های دوم به پلی‌آف می‌روند.

تیم وحدت الوند همدان با تیم‌های نماینده جزیره کیش، فولاد نوین اهواز، شهرداری ارومیه، سپیدرود رشت، خلخال‌دشت اردبیل، صنعت ساری، پیام وحدت کاشمر خراسان رضوی، رهپویان رضوانشهر گیلان و تربیت ایلام هم‌گروه شده است.

در چارچوبنخستین هفته این رقابت‌ها وحدت الوند باید سفری به شهر باران داشته باشد و مقابل تیم سپیدرود رشت به میدان برود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار