دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: حامیان انتخاباتی نباید دنبال سهم خواهی از دولت جدید باشند و اگر کسانی با این تفکر وارد ستادهای انتخاباتی شده‌اند باید این فکر را از خود دور کرده و به رییس جمهور منتخب کمک کنند تا مشکلات مردم را حل کند.
کد خبر: ۹۷۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 21 June 2021
محمود الله مرادی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: به عنوان مسوول ستاد امر به معروف و نهی از منکر تذکر می‌دهم که جریان‌های سیاسی، از تحقیر طرف مقابل و سهم خواهی فردی و طایفه‌ای خودداری کرده و زمینه را برای حل مشکلات مردم فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم کردستان بار دیگر در انتخابات اخیر به ندای رهبری لبیک گفتند و با انتخاب رییس جمهوری شایسته، کید دشمنان را خنثی کردند، افزود: مردم ما به شعار‌های پوچ و توخالی ضدانقلاب نه گفتند و با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای به شیطنت‌های آن‌ها پاسخ محکم و دندان شکنی دادند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان عنوان کرد: مردم کردستان همه انقلابی هستند و این انتخابات نشان داد که نسبت دادن جانبداری از یک طیف خاص برای مردم کردستان درست نیست و مردم ما در نهایت به نظام جمهوری اسلامی رای دادند.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور منتخب سابقه خوبی در مدیریت و در مبارزه با فساد و رانت خواری دارد، گفت: اکنون زمان آن رسیده که مطالبه‌گری از مسوولان در دستور کار همه باشد و از همه گروه‌های سیاسی درخواست داریم که دوران رقابت به پایان رسیده است و رفاقت را جایگزین آن کرده و از زحم زبان زدن و تحقیر یکدیگر پرهیز کنند.

الله مرادی با تاکید بر اینکه در این برهه زمانی فراهم کردن آرامش روحی و روانی برای مردم مهمترین مسئله است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران از ۴۲ سال پیش در این منطقه تلاش می‌کند و امکانات بسیار خوبی را برای مردم فراهم کرده است و دولت فعلی نیز اقدامات خوبی را انجام داده که نباید آن را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه ما در عین دیدن اشکالات، تلاش‌ها را نیز باید ببینیم، ادامه داد: کسانی که به مسوولیت خود عمل نکردند شرمنده مردم و شهدا خواهند بود و باید روزی در پیشگاه خدا پاسخگو باشند.

جریان‌های سیاسی از بگومگو‌های خسته کننده و آزار دهنده پرهیز کنند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تاکید کرد: در موقعیت کنونی از جریان‌های سیاسی می‌خواهیم که از بگومگو‌های خسته کننده و آزار دهنده روح و روان مردم پرهیز کنند و رییس جمهور را که منتخب همه مردم است در یپگیری و رفع مشکلات و مسایل یاری کنند.

الله مرادی خطاب به منتخبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز گفت: منتخبان شورا‌ها تصور نکنند که آزاد هستند و هر کاری دلشان بخواهد می‌توانند انجام دهند بلکه آن‌ها باید به عنوان نماینده مردم مطالبه‌گر باشند.

وی با اشاره به اینکه مطالبه گری را با توهین و تحقیر همزاد نمی‌دانیم، افزود: رسانه‌ها باید شعار‌های فریبنده را ترویج ندهند و به عنوان بازوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مطالبه گری و اجرای فریضه امر به معروف را در جامعه رواج دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تاکید کرد: شورای شهر باید تمام هم و غم خود را بر روی مسایل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بگذارد و به جایگاه رفیع خود آن‌ها اعتماد ببخشد تا مردم در رفاه و آسایش قرار گیرند.

الله مرادی یادآور شد: رسانه‌های جمعی، جراید و صداوسیما در این ایام حضور موثری داشتند و بر شور و شوق انتخاباتی افزودند که باعث شد نتیجه خوبی از این انتخابات علیرغم تبلیغات سو دشمنان بگیریم که از آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

وی به ایام دهه کرامت نیز اشاره و با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای این ایام در استان تدارک دیده شده است، یادآور شد: مردم استان ارادت خاصی به خاندان پیامبر اکرم (ص) دارند که این مسئله در زندگی روزمره این مردم کاملا مشهود است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار