نماینده، ولی فقیه در استان کردستان:
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کردستان و اعضای شورای قضایی استان، عدل و عدالت را محور قوه قضاییه توصیف کرد و اظهار داشت: انعکاس کارکرد‌های قوه قضاییه در جامعه باید طوری باشد که مردم طعم واقعی عدالت را بچشند.
کد خبر: ۹۷۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 23 June 2021
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان:
قضات و کارکنان دستگاه قضایی باید شهید بهشتی را الگوی رفتاری خود قرار دهند
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان 
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، صبح امروز و به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه اعضای شورای قضایی استان کردستان در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان کردستان حضور یافته و با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی دیدار نمودند.
در این دیدار حجت الاسلام پورذهبی ضمن تبریک میلاد مسعود امام رضا (ع) و آغاز هفته قوه قضاییه به رئیس کل دادگستری استان کردستان و تمامی قضات و کارکنان دادگستری و ادارات تابعه قوه قضاییه در استان، اظهار داشت: عدل و عدالت دو محور اساسی کار دستگاه قضایی است و مدیران و کارکنان دادگستری و ادارات تابعه قوه قضاییه باید با تاسی از سیره معمار دستگاه قضایی آیت الله دکتر بهشتی، ایشان را الگوی رفتاری خود قرار دهند.
نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه قضایی استان در سال گذشته در مختومه نمودن پرونده‌های قضایی، تاکید کرد: مردم برای رسیدن به حق با امید بسیاری به دستگاه قضایی مراجعه می‌نمایند و می‌بایست با همت پرسنل دستگاه قضایی به حق واقعی خود برسند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار