در کتاب بدبختی‌های شهرداری سنندج داستان دیر پرداخت کردن حقوق کارگران این نهاد کم بود حال داستان دلال شدن شهرداری در بین موسسات و شرکت‌های غیر مجاز نیز به این کتاب قطور اضافه گردید.
کد خبر: ۹۷۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳ 24 June 2021

به گزارش تابناک کردستان، درهر جامعه‌ای بایداحترام کارگروکارگران گرفته شود، زیرا این قشر از قشر زحمت‌کشان جامعه می‌باشند، این عزیزان چند روز گذشته بود که در اینستاگرام (پیچ سنه پلاس) گلایه‌هایی از دریافت نکردن نزدیک به سه ماه از حقوق خود می‌گفتند و شرمسار خانواده‌ی خود بودند.

حال مسئولان شهرداری سنندج و بزرگان این نهاد به قول خودشان قرارداد چندین میلیونی باشرکتی امضاء کردند که مانع از ساخت وسازغیرمجاز شود، اما نه تنها این شرکت نمیتواند کاری در راستای ساخت و ساز غیر مجاز انجام دهد بلکه طبق مستندات که نزد خبرگزاری تابناک کردستان موجود میباشد شهرداری دلال بین افراد متخلف و کسانی که ساخت وسازغیرمجاز انجام می‌دهند، می‌باشد.
راستی مگر نباید شهرداری از ساخت وسازغیرمجاز جلوگیری کند؟
اما داستان از این قرار است که در چندین نقطه از شهر و علل الخصوص محلات حاشیه شهر معبر رفت و آمد شهروندان را به صورت غیر مجاز می‌سازند و همان شرکت طرف قرارداد نمیتواند کاری انجام دهد، زیرا که همان نیرو‌های خود شهرداری قول دادن که کسی مانع ساخت وسازغیرمجاز آن‌ها نمیشود.
یک سوال آیا نمیتوان این هزینه‌های سنگین که شهرداری برای شرکت مذکور انجام میدهد را در آسفالت معابر و کوچه و یا چاله و چاه‌های سطح شهر خرج کرد؟
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار