در اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: انتخابات ۱۴۰۰ در استان اصفهان بدون هیچ عارضه امنیتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶ 24 June 2021

سردار محمدرضا میرحیدری با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ علی رغم همه سم پاشی‌های نظام استکباری با بسیج همه امکانات خود انجام داده بود با حضور هوشمندانه و مقتدرانه مردم و آمادگی دستگاه‌های امنیتی با کمک بسیجیان و سایر رده‌ها به نفع مطلوب اجرا شد، اظهار داشت: در این انتخابات هیچ گونه عارضه امنیتی را در استان اصفهان شاهد نبودیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در ساعات پایانی انتخابات ۱۴۰۰ با برقراری تماسی از سوی دفتر ایشان با فرمانده نیروی انتظامی کشور ابراز خشنودی خود را از تأمین امنیت انتخابات اعلام کردند، ابراز داشت: این امر منجر به دلگرمی و قدرت بیشتر نیروی انتظامی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برای انتخابات ۲۸ خرداد سال جاری ۱۷ هزار نیروی انتظامی، بسیج و … امنیت انتخابات در استان اصفهان را تأمین کردند، اضافه کرد: سه هزار و ۴۷۱ صندوق رأی در استان اصفهان وجود داشت که از صفر تا ۱۰۰ مأموریت‌ها به نحو دقیق و صحیح اجرایی شد.

وی ضمن قدردانی از از فرمانداران استان، هیئت اجرایی انتخابات و شورای تأمین استان در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد گفت: بار دیگر این همکاری و همدلی برگ زرین دیگری را در دفتر کارنامه مسئولان این استان رقم زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار