مدیرعامل آبفا کردستان در جریان سفر به شهرستان دهگلان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: طرح ایجاد تصفیه خانه فاضلاب شهر دهگلان در حال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم شاهد به مدار آمدن این پروژه باشیم.
کد خبر: ۹۷۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 30 June 2021

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، مهندس علیرضا تخت شاهی چهارشنبه نهم تیرماه در جریان سفر به شهرستان دهگلان از تصفیه خانه فاضلاب در حال ساخت این شهر بازدید و دستورات لازم برای تکمیل آن را صادر کرد.
وی با بیان اینکه تاکنون در این پروژه ۶۵ میلیارد ریال برای تصفیه خانه هزینه شده است، گفت: پروژه تصفیه خانه برای تکمیل نیازمند ۶۰ میلیارد ریال دیگر می‌باشد که مصمم هستیم با تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه در اواخر سال آینده تصفیه خانه فاضلاب شهر دهگلان افتتاح شود.
مدیرعامل آبفا کردستان با بیان اینکه احداث تصفیه خانه فاضلاب دهگلان از مهمترین طرح‌های عمرانی در دست اجرای این شهرستان است، اظهار داشت: این طرح ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ظرفیت تصفیه فاضلاب در آن به مقدار ۶ هزار و ۸۰۰ متر مکعب در شبانه روز است که برای جمعیت ۴۰ هزار نفر شهر دهگلان ایجاد خواهد شد.
مدیرعامل آبفا کردستان در ادامه این سفر و در جلسه با فرماندار شهرستان دهگلان نیز پیرامون پروژه‌ها و نیاز‌های حوزه آب این شهرستان گفت: به منظور جبران کمبود آب شرب مجتمع بلبان آباد که شامل حدود ۲ هزار و ۴۰۰ مشترک در روستا‌های گردمیران سفلی، علیا، بکرآباد و بلبان آباد است یک حلقه چاه به عمق ۷۰ متر و ۴.۵ کیلومتر خط انتقال اجرا شده است که با به مدار آمدن آن مشکل این مناطق برطرف خواهد شد؛ ضمن اینکه با به مدار آمدن چاه جدید باشماق آب مورد نیاز مجتمع باشماق نیز تأمین گردیده است.
همچنین طی بازدید مشترک فرماندار دهگلان و مهندس تخت شاهی از محل ایجاد شده برای استقرار صنوف آلاینده دهگلان مقرر شد شرکت آبفا تأسیسات مورد نیاز آب و فاضلاب این مرکز را ایجاد نماید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار