رئیس سازمان ثبت احوال کشور:
3 میلیون کارت ملی هوشمند در کشور صادر شده است و ما هنوز در اول راه هستیم و امیدواریم تا پایان دولت یازدهم همه مردم کارت ملی هوشمند دریافت کنند. استان قم با صدور 140 هزار کارت ملی، در اجرای این طرح کمترین خطا را داشت و همین مسئله موجب شد استان قم به عنوان پایلوت برای اجرای سایر طرح‌های ملی انتخاب شود.
کد خبر: ۹۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵ 20 September 2015
به گزارش تابناک قم،‌ علیرضا آوایی در مراسم معارفه مدیرکل ثبت احوال استان قم که در تالار امام جواد استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: باید همانگونه که در خدمت جامعه هستیم باید به خانواده نیز خدمت کنیم و از عبادات خود باز نمانیم.

وی با بیان اینکه مراسم‌ تودیع و معارفه گذر عمر را به ما یادآور می‌شود، تصریح کرد: باید قدر عمر و فرصتی که برای خدمت به ما داده می‌شود را بدانیم.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: نباید زمان مدیریتی خود را به گونه‌ای سپری کنیم که در زمان پایان این دوره با خود بگوییم ای کاش فرصت کوتاه دیگری به ما داده شود که بتوانیم آنچه را که از آن غافل بودیم انجام دهیم.

وی اضافه کرد: زمانی که نظام جمهوری اسلامی به یک شخص اعتماد کرده و او را به عنوان یک مدیر منصوب می‌کند،‌ باید به گونه‌ای دوران مدیریت خود را سپری کند که در پایان کار کارنامه ارزشی از خود برجای بگذارد.

آوایی با بیان اینکه در سازمان ثبت احوال کشور انتصاب‌ها به صورت دلخواه و سفارشی صورت نمی‌گیرد، گفت: در این سازمان کمیته انتصابات تشکیل شده است که در آن کمیسیون از ابعاد گوناگون صلاحیت مدیران بررسی شده و سپس برای حضور وی در پست مدیریتی تصمیم گرفته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ثبت احوال کشور با سرعت قابل قبولی رو به جلو در حرکت است،‌ عنوان کرد: پایگاه جمعیتی در این سازمان تشکیل شده است که کمک شایانی به نیروی انتظامی، آگاهی و بانک‌ها می‌کند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور، شمار صدور کارت ملی هوشمند را در سطح کشور مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: 3 میلیون کارت ملی هوشمند در کشور صادر شده است و ما هنوز در اول راه هستیم و امیدواریم تا پایان دولت یازدهم همه مردم  کارت ملی هوشمند دریافت کنند.

صدور 140 هزار کارت ملی هوشمند در قم

مدیرکل سابق ثبت احوال استان قم نیز در این مراسم با اشاره به چهار سال و اندی خدمت خود در اداره کل ثبت احوال استان قم، اظهار کرد: خدمات گوناگونی برای تکریم مردم صورت گرفت که از آن جمله می‌توان به اصلاح ساختمان این نهاد اشاره کرد.

وی تصریح کرد: برای تغییر مکان اداره‌کل ثبت احوال مقرر شده بود که بودجه‌ای تخصیص یابد که این امر محقق نشد به همین دلیل ساختمان فعلی تعمیر و به‌سازی شد.

ولی‌الله عسکری همچنین از اجرای طرح آرشیو الکترونیکی اسناد در ثبت احوال استان قم خبر داد و گفت: ثبت احوال قم در این زمینه رتبه نخست کشوری را از آن خود کرد و پس از پایان این پروژه، اجرای طرح نظارت آرشیو اسناد نیز اجرا شد که استان قم با کمترین خطا در این زمینه توانست رتبه مطلوبی را کسب کند.

وی همچنین از اجرای طرح صدور شناسنامه به صورت اینترنتی خبر داد و بیان کرد: این طرح با توجه به اینکه برای نخستین‌بار در قم اجرا می‌شد ابتکاراتی در آن صورت گرفت که در حال حاضر به صورت مطلوب در حال انجام است.

عسکری، یکی از بزرگترین پروژه‌ها را صدور کارت هوشمند ملی عنوان کرد و گفت: این طرح برای نخستین‌بار در قم اجرا شد که در این راستا دفاتر پیشخوان دولت بیشترین همکاری را با اداره‌کل ثبت احوال استان قم داشتند.

وی همچنین از صدور 140 هزار کارت ملی در استان قم خبر داد و تصریح کرد: استان در اجرای این طرح کمترین خطا را داشت و همین مسئله موجب شد استان قم به عنوان پایلوت برای اجرای سایر طرح‌های ملی انتخاب شود.

مدیرکل سابق ثبت احوال استان قم در ادامه به انتقال حساب‌های ثبت احوال از بانک ملی به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اشاره کرد و گفت: این اقدام، برکات فراوانی را به دنبال داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار