رئیس اداره بهزیستی جغتای خبر داد:
رئیس اداره بهزیستی جغتای از پرداخت 6 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به 104 نفر از مددجویان جغتای خبر داد.
کد خبر: ۹۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 21 September 2015
اعظم افضلی در جلسه هم‌اندیشی اشتغال که در محل اداره بهزیستی جغتای با حضور جمعی از مسئولان و کارشناسان برگزار شد با اشاره به ضرورت توجه به اشتغال پایدار اظهار کرد: اداره بهزیستی جغتای توانسته به 104 نفر از مددجویان 6 میلیارد ریال وام اشتغالزایی پرداخت کند.

وی هدف از برگزاری این جلسه را ارائه راهکار برای رفع اشتغال مددجویان دانست و گفت: در حال حاضر دستیابی به اشتغال پایدار یکی از دغدغه‌های مهم و اصلی مددجویان زیر پوشش اداره بهزیستی این شهرستان است.

افضلی با بیان اینکه جامعه هدف معلولان و زنان سرپرست خانوار، جامعه‌ای محروم است، خاطرنشان کرد: از اهداف مهم این سازمان رفع چالش‌ها و معضلات مددجویان زیر پوشش این اداره است.

وی افزود: باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای رفع چالش‌ها، بهتر زیستن و ارتقای زندگی مددجویان زیر پوشش این سازمان استفاده کرد.

رئیس اداره بهزیستی جغتای توانمندسازی خانواده‌ها را از مهم‌ترین اهداف این اداره بیان کرد و گفت: مهم‌ترین هدف اداره بهزیستی جغتای توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد است، زیرا حمایت مختصر و نوعی وابستگی ایجاد می‌کند.

افضلی ادامه داد: تغییر نگرش برای توانمندسازی و ایجاد دفتر اشتغال و کارآفرینی از جمله راهکارهای حل مشکل اشتغال مددجویان است.

وی با بیان اینکه مشاغل خانگی درآمدزا نبوده است، اظهار کرد: گرایش به سمت مشاغل خرد و خود اشتغالی سبب عدم توانایی افراد در کسب درآمد و پرداخت اقساط و تسهیلات بوده است.

افضلی بهره‌مندی مددجویان از آموزش‌های مهارتی و کارآفرینی برای ایجاد اشتغال پایدار ضروری دانست و یادآور شد: به 10 نفر از مددجویان در رشته گلخانه آموزش داده‌ایم که هفت نفر وارد کار شده‌اند و توانستن شغلی کاربردی و درآمدزا ایجاد کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار