فرزاد زارعی:
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت : در راستای ارائه خدمت به مردم از هبچ تلاشی دریغ نخواهم کردو اصحاب رسانه می‌توانند عملکرد اعضای این دوره بررسی کنند.
کد خبر: ۹۸۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ 10 August 2021

به گزارش تابناک کردستان، فرزاد زارعی رئیس شورای شهر سنندج در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه و خبرنگاران استان و ضمن تقدیر از خبرنگاران اظهار داشت: شفافیت در اولویت کاری این دوره از شوراست چرا که مقدمه مبارزه با فساد است.

وی با بیان اینکه از همه نقد ها‌ی خبرنگاران استقبال می‌کنیم، افزود: حضور اصحاب رسانه در کل جلسات شورا ممانعتی نداشته و مصوبات جلسات هفتگی را برای انعکاس و اطلاع‌رسانی به مردم در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

رئیس شورای شهر سنندج تصریح کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها در این دوره به صورت تخصصی عمل کرده و مشکلات شهری را به کمیسیون‌های مربوطه در شورای شهر ارجاع داده و پیگیری کنند.

وی خدمت صادقانه به مردم و ارائه خدمات به ساکنان مناطق حاشیه‌نشین را جزو اهداف این دوره از شورای جهادی خواند و گفت: حفظ جایگاه و خدمت‌رسانی به پرسنل شهردلری نیز جزو اهداف اصلی است.


زارعی "توزیع عادلانه خدمات و جلوگیری از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در سطح شهر" را جزو برنامه‌های اولویت‌دار اعضای شورای شهر خواند و بیان کرد: دستگاه متولی وظایف خود را به درستی انجام نداده و سختی کار بر دوش شهرداری افتاده و جلوگیری از این معضل، نیازمند فرهنگ‌سازی و همکاری متولیان امر است.

رئیس شورای شهر سنندج تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را جزو برنامه‌های دیگر شورای شهر خواند و یادآور شد: در راستای ارائه خدمت به مردم از هبچ تلاشی دریغ نخواهم کردو اصحاب رسانه می‌توانند عملکرد اعضای این دوره بررسی کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار