معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از ضرورت اولویت دهی به توسعه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا بویژه بر اساس غیرقابل پیش بینی بودن ویروس کووید۱۹ سخن گفت.
کد خبر: ۹۸۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 12 August 2021

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور در نشست ستاد مبارزه با کرونا که در سالن کرامت استانداری برگزار شد با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی حداکثری در موضوع مبارزه با کرونا یادآور شد: اطلاع رسانی ها باید با هدف ایجاد اثربخشی بیشتر بویژه در موضوع گسترش واکسیناسیون برنامه ریزی شده و اجرایی شود.

وی سپس به فعالیت های قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در استان و کمیته های زیرمجموعه آن توجه داد و گفت: این فعالیت ها با توجه به فرارسیدن ماه های عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در روزهای اخیر بر این موضوع متمرکز بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین خاطر نشان کرد: إعمال وحدت نظر در رعایت دستورالعمل ها و در حین انجام عزاداری ها در دستور کار قرار دارد.

وی در عین حال از نهادهای فرهنگی و مذهبی خواست تا تدابیر لازم را برای همیاری و تعامل با هیئات عزاداری و پیش از احتمال نیاز به اقدامات نهادهای انتظامی مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم سپس به ضرورت پیشگیری های لازم در موضوع مبارزه با کرونا توجه داد و اذعان کرد: در کنار کمک های خیرین عرصه سلامت در استان، تک تک دستگاه های اجرایی استان هم موظفند تا با تمام امکانات پای کار مبارزه با کرونا بویژه در موضوع توسعه و گسترش واکسیناسیون در استان باشند.

سلیمان پور همچنین از همه مردم خواست تا هرگونه ضعف و کم کاری در این زمینه را به استانداری اطلاع دهند.

وی با بیان اهمیت توسعه و گسترش واکسیناسیون بیان داشت: دلایل مختلفی برای اهمیت این موضوع قابل شمارش است، اما عادی انگاری و غفلت برخی از مردم و همچنین وضعیت معیشت و عدم امکان تعطیلی دوباره مشاغل و کسب و کارها به عنوان دو دلیل مهم در ضرورت توسعه واکسیناسیون عمومی قابل توجه است.

وی افزود: در عین حال فرسایش کادر بهداشت و درمان و ایثارگران عرصه سلامت و همچنین قابل پیش بینی نبودن رفتار این ویروس، از دیگر دلایل اهمیت توسعه واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کروناست که باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار