معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:
معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پاداش پایان خدمت و پرداخت‌های حق التدریسی از جمله مطالبات به حق معلمان است و پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته تا ۳۱ شهریور ۹۳ به طور کامل پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 21 September 2015
علیرضا کاظمی در نشست‌خبری اداره‌کل آموزش و پرورش ویژه بازگشایی مدارس که در مرکز تربیت معلم شهید کامیاب برگزار شد، اظهار داشت: پاداش پایان خدمت و پرداخت‌های حق‌التدریسی از جمله مطالبات به حق معلمان است و پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته تا 31 شهریور 93 به طور کامل پرداخت شده است.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش قول مساعد پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان از ابتدای مهر تا پایان اسفند 93 را در آینده‌ای نزدیک داده است و لازم به ذکر است که تاکنون 20 درصد این مطالبات پرداخت شده است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی پیرامون طرح رتبه‌بندی معلمان بیان کرد: برای 6 ماهه اول سال تحصیلی پیش رو هزار و 350 میلیارد تومان برای طرح رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده و صدور احکام نظام رتبه بندی معلمان قبل از فرا رسیدن مهر آغاز شده است.

کاظمی در زمینه توزیع شیر در مدارس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: علاوه بر مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه نیز از توزیع شیر بهره مند می‌شوند و 70 نوبت شیر در مدارس استان خراسان رضوی توزیع می‌شود.

در ادامه این نشست خبری، ابوالحسن حقیقی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: زنگ نماز مدارس عشایر با رویکرد عدالت آموزشی و کیفیت بخشی کلاس های چندپایه، در روز اول مهر و در شهرستان کلات به صدا در می‌آید.

وی در ارتباط با تعداد کلاس‌های کانکسی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 42 کلاس کانکسی متحرک در استان خراسان رضوی وجود دارد که برای دانش آموز عشایر کوچ رو در نظر گرفته شده‌اند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
lمحمد فرهنگی بازنشسته 94 اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
آقای زرنگ می خوای خود نمایی کنی پا داش ما دیکسال عقب اقتاده دآخر می گویی آینده نزدیک خدا از تقصیرات شما نگذرد
یک بازنشسته مهر93
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
آقای معاون محترم مابازنشستگان مهر93آنقدر روزها راشمردیم.که به اندازه ی30سال خدمت پیرشدیم.آقای محترم هنوزهم می فرمایید درآینده ی نزدیک.شهریور94هم تمام شد:این آینده ی نزدیک کی هست جانم؟خدایا به ماصبرعنایت فرما.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
تو بدون پرداخت پاداش دوباره مشهد امدی اینده نزدیکت همین بود ؟برو انشات اشکال اساسی داره چقدر دروغ تحویل ما میدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار