استاندار کردستان: ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت بازدارندگی است

سنندج- استاندار کردستان گفت: بر خلاف ادعای گروهک های ضد انقلاب و بدخواهان هم اکنون ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت بازدارندگی است.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ 22 September 2022

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در مراسم رژه نیروهای نمونه مسلح استان کردستان در سنندج اظهار کرد: خطاب به کسانی هنوز در خواب تحقق اهداف شوم خود هستند و گروهک‌ها و عناصر زبون و مزدوری که در طول ۴۰ سال در خدمت اهداف دشمنان بودند، عرض می‌کنم که ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت بازدارندگی است.

وی افزود: دشمنان و عناصر مزدور آنان گمان نکنند که اگر امروز نسبت به احساسات جوانان و نوجوانان در مقاطع مختلف، خویشتنداری می‌شود، به معنای عقب نشینی از آرمان هاست.

استاندار کردستان تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی آماده دفاع همه جانبه از ملت و آسایش مردم هستند.

زارعی کوشا افزود: رژیم بعث با حمایت قدرت‌های استکباری به زعم باطل خود می‌خواست شعله انقلاب اسلامی را خاموش کند اما ایثارگری رزمندگان و مقاومت ملت ایران، اجازه نداد یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست بیگانگان بیافتد.

وی خاطرنشان کرد: خواسته دشمن در دفاع مقدس نه تنها محقق نشد بلکه این دوران تبدیل به نقطه قوت کشورمان شد.

استاندار کردستان تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیم و ارزشمند ایران اسلامی است و این جنگ نابرابر، داشته‌های ارزنده کشورمان را که شاید برخی به آن واقف نبودند نمایان ساخت.

زارعی کوشا افزود: گرامیداشت دفاع مقدس بزرگداشت همه ارزش‌ها و رشادت‌های جوانان و نوجوانانی است که با عزم راسخ و اعتقاد به خداوند متعال، در میدان نبرد حق علیه باطل حاضر شدند و برای کشور افتخار آفریدند لذا باید این ایام همواره گرامی داشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار