حضور مردم در انتخابات نشانە قوە سیاسی مردم ایران است

امام جمعە موقت سنندج بر حضور صددرصدی مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشانە قوە بالای سیاسی مردم ایران است.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴ 08 June 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا سید احسن حسینی امروز (۱۹خرداد) در خطبە‌های نماز جمعە شهر سنندج اظهار کرد: همانگونە کە امام علی (ع) فرمودە است آفت حکام و کشور ضعف در سیاست است و طبق گفتە این امام بزرگوار کسانی کە فاقد برنامەریزی هستند و نظرات آن‌ها بی‌پایە و اساس است آفت اصلی اقتصاد و اجتماع هستند.

وی انتخابات را مصداق بارز مردم سالاری دینی عنوان کرد و افزود: مردم باید با بصیرت و آگاهی کامل در انتخابات حضور پیدا کنند.

ماموستا حسینی عنوان کرد: بە زودی کاندید‌های انتخاباتی توسط شورای نگهبان تایید می‌شود، امید آن است کە در این راە کسانی مورد تایید و انتخاب باشند کە همچون شهید آیت‌اللە رئیسی، قدرت را در راە خدمت بە مردم بەکار گیرد.

وی اضافە کرد: رئیس‌جمهور آیندە باید شهید رئیسی را در زمینە خدمت، تصمیم‌گیری درست، حضور میدانی در اقصی نقاط کشور الگو قرار دهد.

ماموستا حسینی ادامە داد: ما با حضور خود در انتخابات و با انتخاب درست زمینە را برای ورود دولتی کارآمد کە دغدغە آن توسعە و آبادانی و رفع مشکلات اقتصادی مردم است فراهم کنیم.

وی در پایان بر حضور صددرصدی مردم در انتخابات تاکید و حضور مردم در پای صندوق‌های رای را نشانە قوە بالای سیاسی مردم ایران دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار